Hur man burnar? Bästa jag har sett!!!

Ja jo jag vet men jag lär / lärde mig, har väll inte "övat" så jätte mycket sen dess nästa säsong då jävlar :banana förhoppningsvis med en ny båge också. Har mina falk ögon inställd på en SP1 :D

åfan dom e nice som fan..både jagadde o sacce har köpt sånna i sommar du kanske redan har sätt dom?

aa har sett en iaf a eller 2 fast den ena var väll inte med i bb men åkte med iaf..
Jo dom e jävligt sköna, snygga o låter riktigt grymt.. ganska dyra dock med tanke på att dom är väll 00, 01 dom flesta men det är det nog värt.

btw alla som sett filmen vet inte om det syntes på filmen så bra men hadde fan ont i dicken ett bra tag efter det där:wiggle

Typiskt Stockholmare...Det är som dom säger "Stockholmare är som spermier, det finns en jävla massa av dom men det är inte många det blir folk av!" :D 8Kunde inte låta bli):tuttar

nu kan jag stolt meddela att över 1000 pers har sett videon på youtube på mindre än 12 timmar. tror att swepatrik kommer att bli national kändis:bow

Jag trodde det skulle bli såhär..

[YOUTUBE-ID]AglHlW672RU[/YOUTUBE-ID]

Riktigt kul att se, men jag tycker ändå det var med kontroll på grejjorna - ingen hoj blev tappad. :tummenupp
Pungspark.... Moahahahaha!!!! :pannkyss

Själv blev jag jobbigt tvungen att göra första Burnen någonsin på en LAGLIG 201m kväll för.... längesedan, med ca 2500st åskådare och 10% kameror... (Satan... tänkte inte på detta... vad göra nu...? Fega..? ALDRIG! Vad gäller? ÖKA!!! ...hmmm, Ladda lite och det blir motorstopp, ladda lagom och det kan bli ett skutt, ladda satan o det blir bra vad som än händer... :yoparty
Det blev helt OK, och 7,16s på 201m... första repan någonsin. Burna är dock fortfarande både tråkigt och meningslöst :gnissla ...men ganska lätt numer)

Last edited:
Såg riktigt skoj ut :D Men du fick körkortet sen antar jag :rolleyes:

Påminner mig om när jag skulle göra rullande burnout för första gången i mitt liv, på en parkering nära en McDonalds-restaurang. Massa folk på uteserveringen och jag fick rull på däcket och var överlycklig ända till nästa sekund, då kom jag på att jag inte hade en aning om hur jag skulle få stopp på skiten utan att trilla.
Så hojen fortsatte spruta gummi, snart åkandes i snäva cirklar och det kändes som att jag skulle tippa den men till slut lyckas jag räta upp den och dra iväg med spinnande bakhjul och övergå till ren acceleration.
På väg därifrån fick jag tummenupp av ett gäng andra mc-knuttar på uteserveringen, så den gången gick det bra. Det dröjde dock ett tag innan jag gjorde om det tricket, ända tills motard införskaffades.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT