hur mår ni/du idag

Mår som en prins :-D Jobbade inatt bland alla fyllbollar, så idag är det som vanligt för mig. Var på ICA och handlade nyss, haha , M Å N G A vrak där inne...

Jag och tjejen gick hem i regnet vid 5-tiden inatt, då hade jag festat i ca 16 timmar. Men konstigt nog så mår jag inte speciellt dåligt, men jag har ett knep för det. Drick mycket vatten på slutet och även mycket sprit, då är man fortfarande bra full när man går upp. Jag gick upp runt 11-tiden idag, fick sova 4,5h och snart kommer jag bli trött igen men det kvittar ju när det är sånt jävla skitväder.
Funderar på att käka dagens första mål mat inom kort, men fan vad svårt det är att välja rätt bakismat :(

Btw så är det perfekt väder för en "bakfylla", regn och kallt. Då kan man sitta inne som jag själv och kolla på 2-3 filmer och bara vara onyttig :D
Ett annat tips är att ta en koffeintablett/dylikt eller två medan man festar, det gjorde jag och fick så mycket bättre fylla. Piggare och jag kände mig nyktrare och då kunde man fortsätta natten lång utan att vara orolig för att somna med huvudet på bordet. Enda nackdelen var att jag inte somnade före halv sju i morse men lite bieffekter får man räkna med.

Mår prima då jag var nykter och körde folk igår. Däremot känner jag mig fet eftersom jag blev tvingad att äta grillat på alla ställen vi mellanlandade på.

ja får oxå ligga om jag går på andrahandssorteringen :näsblod

Märkligt om du får nå ligga, eftersom du är 3:e handssorterad...:D

Jag mår så bra idag, utvilad , harmonisk och i perfekt balans. Allt för att jag blir omhändertagen av en underbar tjej som vet hur man tar vara på livet. :D

Last edited:
Jag får ju inget ligga :huvet

Men jag har flickor i fack 4 som e sugna som fasen, men tillome jag får avböja det :näsblod

Du bor i fel stad , eller vad fan byhålan ska kallas. Dags att flytta. Synd om dig, du ska inte behöva stå ut med att bli behandlad på det viset. :yoparty

Huvet är det ganska bra med men fyfan för kroppen.Hoppade studsmatta igår på fyllan och provade med en bakåtvolt.
flög ut och landade i backen så jag har ont som fan i hela kroppen:huvet

Du bor i fel stad , eller vad fan byhålan ska kallas. Dags att flytta. Synd om dig, du ska inte behöva stå ut med att bli behandlad på det viset. :yoparty

Jag bor för tusan i 2 städer, varav en faktiskt är ganska stor o den andra iaf är större än en by...
Men ja får väl göra annat än att surfa SH o jobba så kanske de går bättre..

Jag bor för tusan i 2 städer, varav en faktiskt är ganska stor o den andra iaf är större än en by...
Men ja får väl göra annat än att surfa SH o jobba så kanske de går bättre..

Men jag förstår inte :confused: Fungerar det inte att ragga i slänten vid Velodromkurvan (Ejes?) längre :va :va :va

Käkade nog så jäkla mycket igår att jag inte kunde bli full senare på kvällen :D

Dock baksmälla-light idag :va

hur mås det idag ute i stugorna så här på midsommardagen? blev det nån röj igår? själv mår jag nästan bra, måste gå å lägga mig mig en stund nu:zpy

2 små snapps, ett glas vin och Ica-cider! Kan inte må bättre:tummenupp Uppe straxt efter 7:00 imorse o gick med hundarna, tänk på att man mår som man förtjänar:D

Drog till en kompis brorsa ute på en bondgården i Tumba. Vi kommer dit på dagen. Fixar lite ärenden för att senare klä en lite midsommarstång (blev inte särkilt vacker). Grillning med sång och snappsande. Sedan fortsätter kvällen på ett väldigt roligt sätt, för att sedan avrundas vid 3-tiden (då man nästan var nykter) för att bekanta mig med soffan!

Så jag hade ingen riktig smälla i morse. Var mest seg p.g.a. lite sömn! :)

Så jag hade ingen riktig smälla i morse. Var mest seg p.g.a. lite sömn! :)

Kan jag tro, om du dansade runt din kompis midsommarstång. :rolleyes:

Själv blev det inget festande här minsann, så idag är man inte bakis och det är gött för jag kan sticka ut och gotta mig på hojen om jag vill.

Back