Hur många vurpor gjorde du 2004

Jag vurpade

• Antal röstningar
    0
nIKOLa skrev:
1.Almeria körde 8:or runt storhojarna,fick en bredsida av en. ajjjj
2.Pau Arnau snabbhöger i 180
3.Brno blött
4.Anderstorp torpederad eft.rakan
5.Jyllansringen :kocko :kocko :kocko
6.Sachsenring tidsträning, inte en kåpadel hel (eller massa små delar)
6.Sachsenring tidsträning 2.Jag ska va snabbare än Tomas Luhti
7.Sachsenring tävling. fan vad fort dem kör,(och hinner att svänga)
8.Kemora framfälgen sprack, delade sig i en snabbhöger.jobbigt!
9.Karlskoga tog med chris ash i ejes
10.Schleiz motorhaveri
11.Anderstorp EM,framhjulsläpp i full 5:a.gör fortfarande ont
12.Karlskoga SO final,släpp i esset.gaffeln kollapsade.1.10.2 tror jag
13.Cartagena EM Highaajjjaajjjaajjside,årets högsta.körde racet ändå
14.Valencia Spanska.drogs med tempot av gadea bl.a :huvet
15.Valencia Fan va kul race 6-7 hojar i täten,5-6 hojar i täten,B-final
16.Jerez Kval 1.highside i vänstern innan rakan,2 förare körde
"under mig"och klarade sig???.hörde sen i depån
I saw you come first in the group,then i look at the watch
when i look back you was 3 meters in the air.

vi hörs i slutet av 2005

Hehe, slå den listan den som kan.... :hihi

nIKOLa skrev:
1.Almeria körde 8:or runt storhojarna,fick en bredsida av en. ajjjj
2.Pau Arnau snabbhöger i 180
3.Brno blött
4.Anderstorp torpederad eft.rakan
5.Jyllansringen :kocko :kocko :kocko
6.Sachsenring tidsträning, inte en kåpadel hel (eller massa små delar)
6.Sachsenring tidsträning 2.Jag ska va snabbare än Tomas Luhti
7.Sachsenring tävling. fan vad fort dem kör,(och hinner att svänga)
8.Kemora framfälgen sprack, delade sig i en snabbhöger.jobbigt!
9.Karlskoga tog med chris ash i ejes
10.Schleiz motorhaveri
11.Anderstorp EM,framhjulsläpp i full 5:a.gör fortfarande ont
12.Karlskoga SO final,släpp i esset.gaffeln kollapsade.1.10.2 tror jag
13.Cartagena EM Highaajjjaajjjaajjside,årets högsta.körde racet ändå
14.Valencia Spanska.drogs med tempot av gadea bl.a :huvet
15.Valencia Fan va kul race 6-7 hojar i täten,5-6 hojar i täten,B-final
16.Jerez Kval 1.highside i vänstern innan rakan,2 förare körde
"under mig"och klarade sig???.hörde sen i depån
I saw you come first in the group,then i look at the watch
when i look back you was 3 meters in the air.

vi hörs i slutet av 2005

:Bugar Vilken stenhård lista. Nr 16 var grym. :rofl

Vad håller ni på med egentligen? :va

Efter nästan 240 "röster" så e de fortfarande nästan 50% som har vurpat minst en gång. :3freak

För fan! Va rädda om er. :4skrika

ec2bme skrev:
Vad håller ni på med egentligen? :va

Efter nästan 240 "röster" så e de fortfarande nästan 50% som har vurpat minst en gång. :3freak

För fan! Va rädda om er. :4skrika

Det är REJSING...för fän... :squid

Icke att jämföra med gatåkning! :mattias

McFille skrev:
Det är REJSING...för fän... :squid

Icke att jämföra med gatåkning! :mattias
Jo jo. Men ändå.

Får man inte bättre placering/poäng om man ger fan i o ramla då? :D

Skämt å sido. Tycker bara att ni ska va lite rädda om er, så de inte händer en massa otrevligheter. :tummenupp

Slutet av årete I en höger (GP huset på hisingen, från stans håll) Gick lite fort, hade regnat lite. Glömde av att man ska tänka på sånt med. Ville ju bara få ner knät lite. :huvet Oj hade ju jeans på mig. Hmmmm där åkte hojen iväg. Inte så fint ben efter det, hojen hitta en liten refug sen så massa plast i luften så lippa ja, Va ju inte lång tid kvar av året!

Men det é snart ett nytt år å då ska det börjas om på nytt. Men jag ska hålla mig på vägen å testa lite bana. Å med MC-kläder nästa år...

För att "slippa" inlägg från folk som inte räjsar i sånna här trådar så kanske trådskaparna i framtiden ska tänka på att de flesta går via tex "Visa nya inlägg" och inte noterar vilket forum tråden ligger i.
Den här tråden kunde istället ha hetat "Hur många RR-vurpor gjorde du 2004". :)

Eftersom denna poll ligger i RR sektionen så syftade jag endast på banvurpor,
Att kalle ball har trillat med gathojen med tröjan utanpå stället i garaget är inte intressant.

GSXR1100R skrev:
Eftersom denna poll ligger i RR sektionen så syftade jag endast på banvurpor. Att kalle ball har trillat med gathojen med tröjan utanpå stället i garaget är inte intressant.
Det förstår nog alla som kollar vilket forum tråden ligger i men det gör ju inte alla. Som man bäddar får man ligga!

sandstream skrev:
För att "slippa" inlägg från folk som inte räjsar i sånna här trådar så kanske trådskaparna i framtiden ska tänka på att de flesta går via tex "Visa nya inlägg" och inte noterar vilket forum tråden ligger i.
Den här tråden kunde istället ha hetat "Hur många RR-vurpor gjorde du 2004". :)

Visst, tråden kunde haft tydligare rubrik. Men å andra sidan att gå in på ett forum utan att läsa vilket, skriva ett felstavat inlägg utan att ha läst hela tråden och dessutom vara en eparaggare är väl inte speciellt genomtänkt, eller?

Victor skrev:
Visst, tråden kunde haft tydligare rubrik. Men å andra sidan att gå in på ett forum utan att läsa vilket, skriva ett felstavat inlägg utan att ha läst hela tråden och dessutom vara en eparaggare är väl inte speciellt genomtänkt, eller?
Nej, det håller jag med om fullständigt!
Mitt inlägg var mest tänkt som ett litet förslag för att slippa den typen av inlägg i framtiden :)

sandstream skrev:
Det förstår nog alla som kollar vilket forum tråden ligger i men det gör ju inte alla. Som man bäddar får man ligga!
Suck... ja tydligen är säkert hälften av rösterna från gatåkare som klotat på gata, hur svårt är det att kolla vilken sektion man postar i, man måste vara övertydlig för att folk ska förstå.

Dock är säkert många vurpor gjorda av gathojar på bana och det räknas väl in som banvurpor.

Victor skrev:
Bara att inse att det är så, man ser dagligen folk som aldrig kört bana ge sig in i RR forumet med gatrelaterade inlägg.

Dock är det ok att dom frågar om RR relaterade saker, man behöver ju inte ha licens för att posta i RR sektionen.

Två vurpor i år.

Den första på Knudan i mitten av maj. Det var blött, först släppte det bak och sedan också fram och jag och hojen åkte in i räcket. Hojen fick krokig framgaffel och trasig framfälg, och jag fick ett uttänjt ledband i höger knä.

Den andra var en blygsam lowsider när jag skulle dra på ut ur Torparn i augusti.

GSXR1100R skrev:
Dock är säkert många vurpor gjorda av gathojar på bana och det räknas väl in som banvurpor.

Min vurpa var väl en sån... Tyckte jag kom för "fort" ( :hihi )in i esset på Sviestad, och vågade helt plötsligt :3freak inte lägga ner hojen, utan valde att räta upp och styra ut i gräset, där jag givetvis träffade ett lerigt bilspår och sen gick det som det gick. :brinnerup

/Anneli

1 (en) gång. Andra högern efter rakan på falkenberg, runt skogen. Landade på nacken för andra gången, blev blödig och började mecka istället.

Ullis 11 vurpor är helt ok. Går man från att aldrig ha kört hoj, till att köra 1,11 med räser på åsen får man vurpa (nästan) hur mycket man vill. Särskillt om man har mekaniker som meckar tills hojen är klar. Dvs. 24h nonstop...

Nikolas 16 är respekt, men kör man varje tävling man kan i hela europa ska man fan vurpa lite också..

/Joakim

Nikolas 16 är respekt, men kör man varje tävling man kan i hela europa ska man fan vurpa lite också..

/Joakim[/QUOTE] :Bugar :Bugar :Bugar

Det ser faktiskt mörkare ut än vad det är,det är inte så lätt att komma till en ny bana var och varannan tävling.inställningar,drevning,fjädring,växellåda,
man kan inte fixa något innan man kommer till banan.till nästa år har vi mer underlag,och i år åkte vi tokmycket bara för att bekanta oss med banor vi kommer köra nästa år. det är bara ett läge på gasen i 125

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti