akora
http://www.roadragemc.se
Hur många här på forumet var det som visste om att de skulle starta om allt?? ny design, ny logo mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias skrev:Har du inte läst announcementet?
Att databasen försvann var ett misstag.
Den nya designen har varit allmänt känd.
Kostnadsfråga. Vet inte var Swedie har för pengar attForkman skrev:Går det inte att ordna en backup den här
gången så att det inte händer igen?
24GB tycker man ju skulle räcka ett bra tag, men vad låg SH på igår? Eller när den var som störst till antalet GB räknat?Ravetrancer skrev:jag har en DAT att låna ut isf....tror den var på 12/24gb kostar typ 9000kr....om den behövs så kan jag låna ut den så länge sporthoj finns
Fredrich skrev:24GB tycker man ju skulle räcka ett bra tag, men vad låg SH på igår? Eller när den var som störst till antalet GB räknat?
Så lite tar inte alla dessa bilder upp...
Mr B skrev:Det går att göra manuella backuper genom PhpMyAdmin ... bara spara ner till hårddisken ...
Backup till disk är INTE en bra ide.Mr B skrev:Det går att göra manuella backuper genom PhpMyAdmin ... bara spara ner till hårddisken ...
Yeah... Right...Ace Niki skrev:Jag tror inte riktigt på att det var ett misstag. Nog bara ett (dåligt) sätt att rensa forumet på.... :tummen ner
Mr B skrev:Det går att göra manuella backuper genom PhpMyAdmin ... bara spara ner till hårddisken ...
Ace Niki skrev:Jag tror inte riktigt på att det var ett misstag. Nog bara ett (dåligt) sätt att rensa forumet på.... :tummen ner
Mattiaz skrev:Jäkla tur att ingen annan jävlades med en och tog mitt användarnamn![]()
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |