Hur många SH:are behövs för att byta en glödlampa?

Två personer som postar att den är gammal.

En person som tar upp att man kan teckna en försäkring som ser till att man automatiskt får en ny lampa om den gamla slocknar, en så kallad sken-försäkring... ;)

En person som patologiskt postar dåliga ordvitsar.

Tre personer som börjar diskutera om nånting helt annat än vad tråden handlar om, tar över tråden, och får den tillslut att dö.

Tills någon postar i den igen efter ett år.

Tre personer som börjar diskutera om nånting helt annat än vad tråden handlar om, tar över tråden, och får den tillslut att dö.

Tills någon postar i den igen efter ett år.

1 som postar att det minsann nästan inga glödlampor kvar utan numera är det dioder som gäller.

Jag har fått vatten i en av mina glödlampor.. går det att :borra till den eller måste jag köpa en ny?

Isåfall, vart hittar jag den bästa och mest prisvärda glödlampan? (vill inte ha biltema).
Har funderat på Tyskland-import, men är lite orolig att den förra ägaren har skruvat för mycket med den.
Hur är försäkringar osv?

Tack på förhand!

15st som uppenbarligen inte läst tråden utan skriver exakt samma sak som 14 pers innan.

Den där hittade jag på bike.se för 3 år sen :hihi

Tyckte dock inte den passade så bra på SH :gnissla

:)

Jag har hört att det ska finnas en DVD att köpa där en svartklädd figur smyger in på olika ställen och byter lampor innan nån hinner ta han.

Det som fattas i den här tråden är att Jörgen eller Dr.Bike kommer och berättar om den där gamla klassiska glödlampan som Luma hade i början på 80talet..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti