Hur många RookieRookies på söndag

Den gaffeln måste ju ge minst 10 hk till! MINST! :eek:

abstruse skrev:
Där tycker jag han, Robinson-look-alike-miffot, gör sig bra, kommer s a s till sin fulla rätt. För att toppa det hela: Döp om McBertil medelst en tunna mörk sirap och kalla därefter hardcore-knallen med göteborgskomplex för Fredag så kan de ha en riktig happening där ute. Sirapen lär de säkerligen få användning för. :1pajas

Mycket snack o lite köra :fakta

Jag vill se dig på starlinjen nu på söndag, du kommer i alla fall inte att få stryk av någon tjej :D igen.

Last edited:
#11 skrev:
Med allt sånt godis måste ju hojen gå som ett as :fakta eller är det bara julgrans pynt :brynad

Det får vi väl se på Söndag.. fast det blir bara ett träningspass innan race att kvala och justera på.. (se socialt umgänge-tråden)

/B

#11 skrev:

Jag vill se dig på starlinjen nu på söndag, du kommer i alla fall inte att få stryk av någon tjej :D

Det är lönlöst med den mannen. Maken till ursäktsmaskin har jag aldrig varit med om. Han ska dock komma och titta.
Fast det är mest synd om honom själv eftersom han kommer att få höra det här heeeeela vintern. :fakta

Bj.O.rn skrev:
Det får vi väl se på Söndag.. fast det blir bara ett träningspass innan race att kvala och justera på.. (se socialt umgänge-tråden)

/B

Skit också, här försöker jag höja dig till favorit i 1000B och så kommer du bara att köra ett kvalpass :va

Björn du e min idol :bow

Last edited:
Goodstuff skrev:
Det är lönlöst med den mannen. Maken till ursäktsmaskin har jag aldrig varit med om. Han ska dock komma och titta.
Fast det är mest synd om honom själv eftersom han kommer att få höra det här heeeeela vintern. :fakta

Du måste skoja :confused:

#11 skrev:

Jag vill se dig på starlinjen nu på söndag, du kommer i alla fall inte att få stryk av någon tjej :D

Herrljunga Toffeln gör ju det han är bäst på:

S N A C K A :D :D

#11 skrev:
Skit också :skrämd här försöker jag höja dig till favorit i 1000B och så kommer du bara att köra ett kvalpass :va

Björn du e min idol :bow

Jag hinner inte å däcken jag har tål inte..

Ujjujj, idol, nu börjar det bli jobbigt..

Du är min idol åsså.. dubbel :bow :bow :hej

/B

#11 skrev:

Jag vill se dig på starlinjen nu på söndag, du kommer i alla fall inte att få stryk av någon tjej :D igen.

LOL!

Jaja, jag kommer upp och säger hej. Dessvärre måste jag glida vidare mot Sundsvall efter någon timma. (Somliga försöker ju skrapa ihop pengar till nästa säsong.)

abstruse skrev:
LOL!

Jaja, jag kommer upp och säger hej. Dessvärre måste jag glida vidare mot Sundsvall efter någon timma. (Somliga försöker ju skrapa ihop pengar till nästa säsong.)

Då ses vi där :tummenupp

Goodstuff skrev:

Tss, jag har uppfyllt mina mål i år. Nästa år ska vi uppfylla de nya. Se du till att ta dig till start, och i mål, före du snackar din nilegårdare. :crash

Åsa #96 skrev:
Herrljunga Toffeln gör ju det han är bäst på:

S N A C K A :D :D

Jaså? Vi har fått ur all sand ur tangentbordet nu? Välkommen tillbaks från beachen... :hej

Jo, du har rätt. Jag kan både snacka och ta mig i mål. :brynad

Jag har ett set däck som bara gått 20 varv och några som gått lite mer. Vänder du på dem så blir de som nya. Kan det vara värt några ynka lire kanske?

Bj.O.rn skrev:
Jag hinner inte å däcken jag har tål inte..

Ujjujj, idol, nu börjar det bli jobbigt..

Du är min idol åsså.. dubbel :bow :bow :hej

/B

abstruse skrev:
Jaså? Vi har fått ur all sand ur tangentbordet nu? Välkommen tillbaks från beachen... :hej

Jo, du har rätt. Jag kan både snacka och ta mig i mål. :brynad

Du får väl komma med ngt nytt, du låter ju som en gammal repig LP :)

Och om inte bromsarna slutat funka sist, och jag sluppit få hjärnskakning så... Nu missar jag dom två sista tävlingarna i år *gråt*.

Vad HAR du egentligen att skylla på :D
Hoj ska man väl KÖRA om jag inte har fel för mig.

(och nu väntar jag mig en lång vanlig undanflyktsramsa av absolut strunt. du börjar närma dig GSXR1100Rs klass :D)

Åsa #96 skrev:
Vad HAR du egentligen att skylla på :D
Hoj ska man väl KÖRA om jag inte har fel för mig.

(och nu väntar jag mig en lång vanlig undanflyktsramsa av absolut strunt. du börjar närma dig GSXR1100Rs klass :D)

Det är kallt ute. Jag fryser.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...