Hur många poäng behövs för uppklassning?

Öjje

Ny medlem
Gick med
9 May 2004
Hoj
Ingen...
Hur många poäng behövs för uppklassning till A-förare? (R600),
om man bara kör de fem supportracen i SM-serien.
Hur många poäng per tävling krävs? :3freak

Öjje skrev:
Hur många poäng behövs för uppklassning till A-förare? (R600),
om man bara kör de fem supportracen i SM-serien.
Hur många poäng per tävling krävs? :3freak

Tror att det är 8 poäng per nationell tävling.

ERIKSSON skrev:
Tror att det är 8 poäng per nationell tävling.
Man ska ha ett snitt på 8 poäng/ tävling, sen kan man ju alltid flörta lite med dom som bestämmer om man är på gränsen.
Om det fungerar vet jag inte :hihi

Kör man snabba tider, ungefära tider som toppen kör så ska man kunna bli uppklassad. Om man har tur. Även fast man inte får in poängen.

Alicia skrev:
Kör man snabba tider, ungefära tider som toppen kör så ska man kunna bli uppklassad. Om man har tur. Även fast man inte får in poängen.

TUR :va att bli uppklassad är lika med att lägga av pga att kostnaderna drar iväg enu mer :huvet Rookie-träsket blir det resten av mitt liv :fyllisar

bakisbjörn

björn.e skrev:
TUR :va att bli uppklassad är lika med att lägga av pga att kostnaderna drar iväg enu mer :huvet Rookie-träsket blir det resten av mitt liv :fyllisar

bakisbjörn
´

I Rookie kan du ju ha hur dyr hoj som helst.... Håller du dig till 4 taktare som a-förare är det får du inte göra speciellt mycket på hojen, men då lär man kunna gasa desto mer.......och det är nog så besvärligt... Så dyrare behöver det inte bli förutom Licensen som är nog dyrast i hela Sverige att plocka ut... :huvet

björn.e skrev:

bakisbjörn
Okej BjörnEEEEEE !

Jag får väl släppa av lite och ligga jämsides med dig så slipper vi bli uppklassade och tvingade att köpa nya hojar! :hej Tror nog att jag dyker upp på en svart hoj när träningen drar igång!?

See you!

Mam skrev:
´

I Rookie kan du ju ha hur dyr hoj som helst.... Håller du dig till 4 taktare som a-förare är det får du inte göra speciellt mycket på hojen, men då lär man kunna gasa desto mer.......och det är nog så besvärligt... Så dyrare behöver det inte bli förutom Licensen som är nog dyrast i hela Sverige att plocka ut... :huvet

Jo men ska du åka nsb åker däckkontot upp radikalt då det inte längre duger att träna på 2timmars däck. Vidare ska du ta dig till andra banor och träna vilket kommer att dra upp kostnaden änu mer osv osv...

björn

björn.e skrev:
dra upp kostnaden änu mer osv osv...

björn

Härligt att vår värld fortfarande besudlas av bakåtsträvare... :fyllisar

Har hört att det finns en speciell plats i helvetet för folk som klassar upp sig.
Jag vill till himlen juh...

/Johan

Last edited:
bissmark skrev:
Härligt att vår värld fortfarande besudlas av bakåtsträvare... :fyllisar

Har hört att det finns en speciell plats i helvetet för folk som klassar upp sig.
Jag vill till himlen juh...

/Johan

Så fort man får en A-lisence så börjar hornen växa fram, detta är djävulens sätt att dra ner mäniskan. Men gudsarme är stark och skall dessa djävlar hållas tillbaka krävs fler snabba Rookie-änglar. Så sponsra en Rookie och lev av min frukt för evigt när dit liv är slut.

ur Rookie-bibeln 11:13 gammla testamentet

Vidare gratulerar jag alla som klassar upp sig, MEN för MIG är det slut då och det har inget med att sträva bakåt utan att vara realist :7peta

björn

Last edited:
Back