Hur många "plåtpoliser" har ni tagit?

Fall

Medlem
Gick med
10 Aug 2006
Ort
Eskilstuna
Hoj
2009, Triumph Street Triple R
Tjenare,undrar hur många hastighetskameror ni har åkt förbi o den har tagit kort?
jag börjar väl med mina overkill, 1ggr :tuttar
 
-PLM- skrev:
2513379 De nya har väl infraröd blixt = osynlig?

Nej, inte dom på Strängnäsvägen i allafall, dom blixtrar så det är alldeles övertydligt, även i dagsljus. Vet detta från säkra källor.
 
Robin Hood skrev:
2513401 :rolleyes: oj då ja som just skulle såga ner en o ha som web cam hemma jajja :D
//Robin
Sno inte en som står på 30-väg bara. Då får du böter hemskickade om du har bråttom till datorn :)
 
Svårt att avgöra när det går i 400+ och tunnelséendet gör det svårt att säga om det är bilar som blinkar eller kameror som blixtrar.
 
-PLM- skrev:
2513379 De nya har väl infraröd blixt = osynlig?

De ny går inte att missa om dom knäpper kort, blixtrar så man nästan blir bländad...

Har blitt ett fint foto på mig i sommar, undrar om man ska ringa o fråga efter framkallning :tungan
 
Gustav1 skrev:
2513406 Svårt att avgöra när det går i 400+ och tunnelséendet gör det svårt att säga om det är bilar som blinkar eller kameror som blixtrar.

Helvete.. Du måste ha världens snabbaste ER-6:a... :)
 
Jag har aldrig sett nån blixtra åt mig så jag får väl svara...0


Robin Hood skrev:
2513391 ja kör om folk me hojen men vet ej hur det går vem som fástnat på bild har ju hjälm o det e ju lite bilar men dom har men väll dammat va på vid kamera skåpen :)
//Robin


:skrattaåt :va
 
Robin Hood skrev:
2513391 ja kör om folk me hojen men vet ej hur det går vem som fástnat på bild har ju hjälm o det e ju lite bilar men dom har men väll dammat va på vid kamera skåpen :)
//Robin
(jag) Fattar NOLL!!
:va :va :confused:
 
Senast idag gled jag förbi en kamera i 80 på 70väg ståendes :tungan

De nya har väl en "onsynlig" blixt?
 
nu är jag inte hundra på om detta är sant (osäker källa)
men det låter troligt - det krävs att man kör minst 14 km/h för fort för att någon registrering/foto ska ske.
 
Werzion skrev:
2513589 nu är jag inte hundra på om detta är sant (osäker källa)
men det låter troligt - det krävs att man kör minst 14 km/h för fort för att någon registrering/foto ska ske.
Haha, du det har jag papper på här hemma som bevisar motsatsen :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top