Mögel skrev:Ha ha det gjorde min fars hoj oxå när den kom 1977![]()
Nu ska du inte vara sån!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mögel skrev:Ha ha det gjorde min fars hoj oxå när den kom 1977![]()
tackMarkus skrev:En ytterst befogad poll faktiskt.![]()
125or är inte sporthojar anser jag. Tveksamt om 250 är det heller. Tycker minst mellanklass för att vara en sporthoj. Det är ju bara som jag ser på saken.xanlar skrev:Och angående 125rna så tycker jag att även att det finns sporthojar bland dem. T.ex, aprilia RS, honda nsr, yamaha tzr m.fl. eller vad tycker ni?
honkiie skrev:125or är inte sporthojar anser jag. Tveksamt om 250 är det heller. Tycker minst mellanklass för att vara en sporthoj. Det är ju bara som jag ser på saken.
honkiie skrev:125or är inte sporthojar anser jag. Tveksamt om 250 är det heller. Tycker minst mellanklass för att vara en sporthoj. Det är ju bara som jag ser på saken.
Det är Mavve du snackar med. För honom är en överviktig grishoj som en ZX7RRRR det sportigaste som finns.Chris Ash skrev:Har "sportighet" med kubik att göra? En Aprilia RS250 är ju rejsigare än ett tjog CBR tillsammans.
Den yttersta "sportigheten" representeras ju rimligen av de renodlade tävlingsmaskinerna,de som byggs för racing och inget annat. I Sverige 125 och 250.....
Chris Ash skrev:Har "sportighet" med kubik att göra? En Aprilia RS250 är ju rejsigare än ett tjog CBR tillsammans.
Den yttersta "sportigheten" representeras ju rimligen av de renodlade tävlingsmaskinerna,de som byggs för racing och inget annat. I Sverige 125 och 250.....
Det är inte riktigt så jag tänker.Gustav1 skrev:Näe? Då är ju en Honda GL 1800 en hypersporthoj.
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |