Hur många OG's har vi kvar?

Blev nyfiken och kollade upp att jag tydligen gick med 2005. Hojintresse lever vidare men som så många andra ingen sporthoj längre. Det är synd att socialamedier slått ut forumen då dom är dom i princip är sämre på allt och samma ämnen har en tendens att repeteras femtielva gånger pga. detta.
En anledning till att jag är mer aktiv idag med inlägg än tidigare är just förhoppningen att om vi alla postar lite då och då så blir forumet mer levande och kanske överlever ett tag till.
 
Har kört hoj sedan 1991, men fick nys om forumet först 2009. Har kvar samma hoj nu som jag hade då (-09). Hänger här i princip dagligen och läser det som intresserar mig och svarar på lite för lite. Älskar Sporthoj och diskussionerna här., Det är något helt annat än Fejjans otroligt irriterande kommentarsfält.
 
Har hånat blocketsäljare sen Juni-02 :fakta
….Och mina egna hundra blocketannonser har jag samtidigt hållit sjukt on the down low för det är ju inte lika roligt när man själv blir drabbad. Men jag har haft tur ändå, inte en endaste annons har hamnat i blockettråden😆
 
Sporthoj borde få bidrag från mc-branschen!
Borde vi inte försöka få bidrag för att bedriva ungdomsverksamhet och sen ha ungdomsgård på inhängnat område och låta spolingarna köra minigp-hojar och om de visar sig skickliga uppgradera till fullblodiga tjejhundror? Och lära dem köra som folk. Och som folk menar jag så klart dubbla hastigheten bara där det lämpar sig, som på krokig 70väg, eller om man nu absolut måste transportera sig på motorväg, där med. De blir ju nästan lite krokiga där norr om 250.
Och så klart grundlig wheelie och burnout utbildning. Allt för att hålla buset från gatorna. :fakta

Borde ju kunna lyfta ett par mille för det om året minst!

Och sen se till att det finns enkel licenstagning för de som vill börja tävla i MiniGP eller superbike, med stödklasser.

Allt medans gubbar sitter och dricker öl på ljugarbänken och drar skrönor om hur de körde på sin tid.
 
Eller så registrerar man sporthoj.com som trossamfund. Borde gå att få någon slags bidrag till det.

Kanske lika bra att samtidigt registrera det som underförening till PRO.
 
Nyheter
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Back
Top