Hur många mm däck är min på SMC BKK?

Tack alla för hjälpen... Men idag rasade kopplingen jag hoppas verkligen att Honda Center kan hjälpa mig på en vecka :mad::confused:

Slirar eller?
Isf. borde dom kunna fixa det om du förklarar läget och kan lämna hojen hela veckan så de kan ta den mellan andra bokade jobb om dom säger att dom inte har tid.

Häng på låset i morgon,lycka till.

Henrik

Jag hoppas verkligen att de löser det jag tog mig knappt hem idag stod vid ett stoppljus och skulle iväg snabbt drog på sedan kände jag att kopplings handtaget tappa allt motstånd och motorn varva bara utan att hojen accelerera :va
Försökte att köra men det gick inte så fort, kom det en liten lätt lutning så tappade jag fart. Stannade släppte upp kopplings vajern allt jag kunde då blev det bättre kom hem men det slirar som attan :mad:

Hojen har ju bara gått 1200 mil och det är en -08 borde ju inte hända men jag skall se vad de säger på Honda Center i GBG.

Domen Honda ser kopplings ras som ens eget fel! Pris 3200 :huvet varför skulle jag leka... Men jag skall nå Gelleråsen köpt nya däck också så nu jäklar. Fråga jag ställer mig nu är vad skall gå åt skogen nu :confused:

Domen Honda ser kopplings ras som ens eget fel! Pris 3200 :huvet varför skulle jag leka... Men jag skall nå Gelleråsen köpt nya däck också så nu jäklar. Fråga jag ställer mig nu är vad skall gå åt skogen nu :confused:

sicket oflyt. som när man ska på semester och har packat hojen med tankväska och rulle bak.. rullar ut den kl 9 på morgonen och den startar inte.. visar sig vara linningen på generatorn som bränt och kostar 6000 plus 3v på verkstad. Blev jävligt mkt öl den här semestern :brinnerup

Fick tillbaks hojen idag 4400 kommer aldrig bränna bakdäck igen :huvet:näsblod

Det ska väl gå att bränna däck utan risk för kopplingen?
Har vajern varit lite för hårt spänd hela tiden undrar jag?
Eftersom att det blev bättre när du släppte på den så verkar det ju så, detta borde dom dock sett och åtgärdat på servicen du nyss gjorde, eller var det kanske dom som spände för hårt??? Jag tänker på att dom väl har garanti på jobbet dom utför......

Du är orolig för om du har för lite mönster kvar på däcken o sen ställer du dig o burnar på nåt konstigt sätt så du tillome bränner kopplingen? Jadu....

Du är orolig för om du har för lite mönster kvar på däcken o sen ställer du dig o burnar på nåt konstigt sätt så du tillome bränner kopplingen? Jadu....

Jag köpte nya däck och då tänkte jag att då kan ju jag bränna de gamla... gick jättebra i efterhand

Men hur lyckades du bränna kopplingen?

Jag hade kört hela dagen och hade ett väldigt varmt och klibbigt däck ställde mig på en parkering gasade upp och släppte kopplingen inget bakdäck som släppte bara fram däcket som studsa framåt. Då tänkte jag (dum som jag är) att det är mer gas som behövs och snabbare upp släpp av koppling detta gjorde jag flera ggr tills det inte hände något mer än att jag slirade på kopplingen. :huvet Idiot är man ibland... Jag fick se på kopplingen efteråt det fanns inget kvar. Jag har gjort detta för så det var inte första ggn men då med ett kallt däck. Jag skall tillägga att min teori är att det var pga varmt däck kan va så att det kan bero på något helt annat.

Skit samma jag åkte till Gelleråsen och körde hela dagen utan problem hade skit roligt :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti