haha, ja det verkar så. Jag ångrar lite att jag ställde av hojen. Man hade ju lätt kunnat köra lite nu.December ser ut att bli bra i år med.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
haha, ja det verkar så. Jag ångrar lite att jag ställde av hojen. Man hade ju lätt kunnat köra lite nu.December ser ut att bli bra i år med.![]()
Ställde av hojen!haha, ja det verkar så. Jag ångrar lite att jag ställde av hojen. Man hade ju lätt kunnat köra lite nu.
Rookie misstag! 
View attachment 5235777 mil vinterterapi idag. Ca 5 plusgrader, det är ganska ok ändå en bit in i december.![]()

Next time kompis, men vi kör saaaktaaa!Synd att du inte hörde av dig, en gruppkörning med SportHojsmedlemmar tillhör inte vanligheterna.
View attachment 523863
Jag uppskattar när du kör sakta.Next time kompis, men vi kör saaaktaaa!
Jag har legat bakom när du kört av tidigare så kan det undvikas med lägre hastighet köper jag det! 

Aaahh, just det du var ju med då… vi var väldigt nära att ta den vägen hem, men mitt undermedvetna gjorde att jag ”glömde” att säga det till Björn, så vi körde vägen innan till Åkersberga.Jag uppskattar när du kör sakta.![]()
Jag har legat bakom när du kört av tidigare så kan det undvikas med lägre hastighet köper jag det!
![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda