Hur många mil körde du i dag?

26 mil idag.
Lämnande Lofoten via Svolvær med färja till Skutvik.
Sedan E6 där första timmen var bra vägar och vyer men sedan blev det lite trist körning med en hel del trafik.
Nu sitter jag under bron vid Saltströmmen utanför Bodö. 👍
1000004528.jpg

40 mil idag.
Saltströmmen via otroligt vackra vyer på kustveien 17 och ett par färjor.
Sedan till Mo i Rana och vidare Blå Vägen till fjällhotellet i Tärnaby.
1000004539.jpg
1000004544.jpg
Edit: ok vyer I Sverige också. 😊
1000004547.jpg

Last edited:
0 mil, men ibland känns livet rätt ok ändå. 👍
Jag satsar på den biten också. Den här hojsommaren påminner om den förra, ingen dag utan en regnskur. Just nu regnar det för fjärde gången idag, och för några minuter sen sken solen. En aaaning svårbedömt. Hinner jag ta en sväng eller inte?

Jag satsar på den biten också. Den här hojsommaren påminner om den förra, ingen dag utan en regnskur. Just nu regnar det för fjärde gången idag, och för några minuter sen sken solen. En aaaning svårbedömt. Hinner jag ta en sväng eller inte?
Du kanske hinner torka innan vattnet fryser till is i höst.

Möjligt. Sen jag växte ut skinnstället för 20 år sedan är det jeans och tygjacka som gäller, och då är varje regnskur alldeles för blöt.

Drygt 13. Inte så många som tänkt. Mina tilltänkta påhälsningsobjekt hade annat, (säger dom). Sen ringer grannen och påstår, helt sant, att min altandörr står och vinkar i blåsten. Dricker upp kaffet och vänder hem.

Drygt 13. Inte så många som tänkt. Mina tilltänkta påhälsningsobjekt hade annat, (säger dom). Sen ringer grannen och påstår, helt sant, att min altandörr står och vinkar i blåsten. Dricker upp kaffet och vänder hem.
Synd på turen men bra granne! 👍

48 mil från Tärnaby, pulverkaffe i Storuman, latte i Lycksele, tanka i Umeå och sen landat i Övik.
2,5h i regn men med rätt kläder och lite Foo Fighters i öronen gick det hur bra som helst. 😁
Middag med mor nere i hamnen på Le Chef i strålande solsken.
Livet är rättvist. 😊

48 mil från Tärnaby, pulverkaffe i Storuman, latte i Lycksele, tanka i Umeå och sen landat i Övik.
2,5h i regn men med rätt kläder och lite Foo Fighters i öronen gick det hur bra som helst. 😁
Middag med mor nere i hamnen på Le Chef i strålande solsken.
Livet är rättvist. 😊

☕️ "Pulverkaffe"... Hedrande 🙂

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey