Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cyklade 2,5 mil till hojen och körde sedan en härlig runda på 25 mil i Blekinge, därefter upp på cykeln igen och nya 2,5 mil för att komma hem.
Tack.Kul en gång men om du alltid har 2,5 mil till hojen så skall du ha en eloge för entusiasmen…
Med vänlig hälsning,
Jag tyckte 20 min promenad var i mesta laget men stället var outstanding. Skönt också att regnumret inte blir en vägvisare till var den förvaras.Cyklade 2,5 mil till hojen och körde sedan en härlig runda på 25 mil i Blekinge, därefter upp på cykeln igen och nya 2,5 mil för att komma hem.
Mitt ställe är också riktigt bra, rent och mycket välskött plus en överkomlig hyra.Jag tyckte 20 min promenad var i mesta laget men stället var outstanding. Skönt också att regnumret inte blir en vägvisare till var den förvaras.
Har du ett fantastiskt garage/verkstad där den står eller vad är anledningen? Något närmre borde väl gå att ordna om det handlar om förvaring, iaf under säsong.
Det är ju fusk (nej) att använda transporten som träning. Skilda saker.
Jag tycker det är bra att försöka göra två saker. Cyklade några år 2+2mil varje dag TR jobbet (Växjö-Ingelstad). Kollegor tog bilen TR och efter jobbet träningscykel på gymmet. Välj själv.Jag tyckte 20 min promenad var i mesta laget men stället var outstanding. Skönt också att regnumret inte blir en vägvisare till var den förvaras.
Har du ett fantastiskt garage/verkstad där den står eller vad är anledningen? Något närmre borde väl gå att ordna om det handlar om förvaring, iaf under säsong.
Det är ju fusk (nej) att använda transporten som träning. Skilda saker.
Förklara Skogsbilväg?30 mil varav typ 6 skogsbilväg.
Med vänlig hälsning,
Jag åker i och runt stan året runt. Jag gillar det med. Men nu var det skönt att komma iväg till nya vägar och vyer.12 idag och 18 igår. Snurrat rundor i regionen. Mysiga vägar men lite för trångt ibland.
Edit;
Får nog blocka @Björn F av självbevarelsedrift.
Fina bilder! Men... avstängd, var det för mycket snö?Att Trollstigen är avstängd gör inget.
Det rasar sten ner på vägen. De håller på och fixar det.Fina bilder! Men... avstängd, var det för mycket snö?
En skogsbilväg är en enskild väg, alltså inte ägd av stat eller kommun, som huvudsakligen används för att transportera virke med lastbil.Förklara Skogsbilväg?
Mvh
Snickarkungen!![]()
No CommentsEn skogsbilväg är en enskild väg, alltså inte ägd av stat eller kommun, som huvudsakligen används för att transportera virke med lastbil.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |