JT
I feel the need, the need for speed!
Hur många mil har det blivit för er på hoj i år?
Själv har jag kört drygt 600 mil. Förutom en resa ner till Skåne på 130 mil så har det mesta varit körning till och från jobb eller universitetet.
Själv har jag kört drygt 600 mil. Förutom en resa ner till Skåne på 130 mil så har det mesta varit körning till och från jobb eller universitetet.
nu går jag och väntar på jordens segaste försäkringsbolag.
jag slapp undan med ett långt förmanings tal och sambon med 600:- i böter för dåliga däck. Vi var rätt glad över det
.