Hur många mil har det blivit i år???

Allt är skruvat

Ja själv blev det ca 900 mil på Stromen

Kan ju bara konstatera att de flesta hojar måste vara skruvade som är ute till försäljning :-( På det här forumet verka de flesta av oss klämma mellan 500-1000 mil iaf. Skulle innebära att en -04 har ca 3000 mil i snitt. Så ser det ju knappast ut. Snarare 1500 mil

Kan ju bara konstatera att de flesta hojar måste vara skruvade som är ute till försäljning :-( På det här forumet verka de flesta av oss klämma mellan 500-1000 mil iaf. Skulle innebära att en -04 har ca 3000 mil i snitt. Så ser det ju knappast ut. Snarare 1500 mil

inte säkert, många nya sporthojar går nog på bana första 2 åren sådär, blir ju inte många mil, sen finns de folk som bara har hojen ner till korvmojen på söndagar och finnsde som har den och putsar på i garaget och inte kör alls.

tror folk på dethär forumet gillar att köra mer än genomsnitts-hoj-ägaren kanske :)

Tror att de som skrivit i tråden tillhör de som kör mycket...

Jag köpte hojen från en här på forumet som kör fyrsiffrigt per år, det är en 05:a och den har nu gått dryga 5400mil.

700 mil.

Är också skeptisk till hojarna som är till salu, känns som att hälften av hojarna som är 4-5 år gamla har gått "800 mil"..

4-500 mil.
Mitt minsta miltal på över 10år, normalt har jag legat på 1500-2000.
Men min mätare rullade över till noll som ni ser på min avatar.

Blev väl lite mer än vanligt, brukar ligga runt 500 mil, men i år blev det 600.
Då är det bara ren nöjeskörning, ingen pendling eller nåt.

All time low på 20 år...ett par hundra mil kanske. Har tröttnat rätt ordentligt tråkigt nog.
Roligare att köra fullsizecheva!

Ca 1000mil väg o 200mil bana...o lite till väg kommer det ju bli:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey