Hur många mil brukar du snitta per säsong???

Jäklar va alla kör lite! mellan 2/3 Tusen mil om året här. och säkert tusen mil på slangen =) hej.

700 mil hitills i år. Gud, va ja älskar min motorcykel och då är jag inte ens religiös

banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana

Många bananer blir det. Tack snälla Kawasaki:)

innan barn ca 700 till 1000+
efter barn så ca 200

Haha, samma här! Innan barn runt 1000 mil, efter barn ca. 150. Skulle jag få lite tid över så nog fan regnar det eller så är det mörkt :mad:
Det blir nästan mer garage än körning så jag var "tvungen" att börja bygga lite :D (Inte på turbohojen utan på lite annat skojskoj som det kommer byggtråd om snart :) )

Känner mig jävligt nöjd att jag bodde på hojen under semestertiden då vädret var på topp. 1200 mil på cirka två månader. Nu är det bara färd till jobbet men man får hoppas på några fler fina dagar. :tummenupp

Känner mig jävligt nöjd att jag bodde på hojen under semestertiden då vädret var på topp. 1200 mil på cirka två månader. Nu är det bara färd till jobbet men man får hoppas på några fler fina dagar. :tummenupp

2månader med bra väder? Vilket land sa du att du bodde i?:huvet

Precis tagit kort + semester + taggad så finns det inga dåliga väder:död..

Liten updatering..... 1.930 mil hittills i år men nu är det nog slut förutom att köra till service och kanske någon mindre runda.

2-3 mil typ..korvmojen i Älta och tbx..

Jag tog kortet vid midsommar så jag har ju inte haft en hel säsong på mig... hittills har jag hunnit med 1200+ men hinner nog med en 300-400 mil till skulle jag tro innan jag tar vinter.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph