Hur många mil blev det i år?

  • Thread starter Thread starter Dawe
  • Start date Start date

Hur många mil blev det i år?


  • Antal röstningar
    0
Det blev nog närmare 700 mil, kanske lite mer. Jag kommer inte ihåg hur mycket jag hann köra med DR 650n innan jag bytte in den. Kring 650 med CBFen =) Betydligt mindre än jag hade räknat med, men ändå en del!
 
Det blidde 250 mil tror jag... innan jag sålde hojen och flydde landet i
mitten av juli... Men det var härliga mil, allihopa:yoparty
 
DEt blev en kort sesong för min del men hann med ca 400mil på bladen och ca 200mil med GSXR 1000 innan den blå klädda personerna tog kortet..(3/6)
 
18/5 - 18/10 ca 300 mil
Mer än hälften av dem på bana
 
Strax över 1000 mil sen rök kortet :huvet

Nu när det kommer tillbaks så är det ju istid :huvet
 
Blyga 145mil.....
Man bör skämmas med tanke på att man köpte en ny suzuki 1000 k6

Men det vart en hyffsad mängd starköl pga den varma sommaren
 
hehe, ja det har blivit några mil i sommar. var upp i garaget o kollade, för nu blir det nog inge mer (plockade ur batteriet oxå). RF:en blev det 773mil...
:hojbusa
 
Last edited:
det blev sammanlagt 3100 mil i år .. skulle blivit mer om inte hojen börja strula med elen .. men men skitsamma :tummenupp
 
Men usch! allt för många som kör för lite! :P Visserligen ha jag inte heller kört så långt! Men jag har iofs nästan precis köpt "hojen" och bara övningskört lite! :P
 
Mätan på 2703mil när jag köpte den 11 juli å nu 3018 så de lär väll bli 315mil med mina matte kunskaper, å mer lär de väll inte bli med två dm snö runt skona när man kliver utanför dörren så de blir väll att slåss med :tomten om en plats i släden nu.
 
Öh..

Hell_Man skrev:
2588864 Det blev 750 mil. Inte helt utan problem dock :4skrika
Det blev exakt 0.04 mil...:huvet
Sen blev det problem och hembogsering av :tuttar
Det kommer ett nytt år snart...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top