Hur många mil blev det denna säsong?

1800 mil inkl Nürburg Ring och 3 ban dagar på Gelleråsen.
En underbar MC sommar,men nu är det slut åkt 2011

Jag åkte garaterat mina sista mil idag iaf, skulle från nynäshamn till sandviken för stt träffa tjejen. Allt funka prima tills jag åkt förbi sista uppsalaavfarten, då smäller det till och hojen reagerar varken på gas eller koppling. Åker in till kanten och ser till min förskräckelse att kedjan gått av och att metallen där kopplingsvajern går in är helt paj. Så nu sitter man på vägräcket i skuggan, hungrig och törstig och väntar på skjuts xDxD

På landsvägshoj är det kardan som gäller. Men det vet du ju nu:D

1300 mil i år varav cirkus 500 mil semesterresa.

C:a 100 bana och 900 gata, får ses som ok mht sommarens frånvaro av sjysst väder...

blev runt 1000 mil sista körningen i dag ,det var kallt :tummenupp

Bara 400 mil..ungfär hälften av vad det brukar bli :( men men det är ju snart säsong igen!! :))) :tummenupp

Jag åkte garaterat mina sista mil idag iaf, skulle från nynäshamn till sandviken för stt träffa tjejen. Allt funka prima tills jag åkt förbi sista uppsalaavfarten, då smäller det till och hojen reagerar varken på gas eller koppling. Åker in till kanten och ser till min förskräckelse att kedjan gått av och att metallen där kopplingsvajern går in är helt paj. Så nu sitter man på vägräcket i skuggan, hungrig och törstig och väntar på skjuts xDxD

Får be att gratulera till att du klarade dig utan olycka, samtidigt som jag beklagar att skiten pajade :(

Min stackars mc har stått så länge att jag inte ens förtjänar att kalla mig motorcyklist.

Ca 600 mil, blir nog fler nästa år :tummenupp

Nästa tråd: "Hur många timmar i garaget blev det denna vinter?" :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT