Hur många "knattar" blir det nu till sommaren då??

Hjort skrev:
Råkade dubbeltrycka på "skicka svar" knappen, resultatet blev att det kom 2ggr, har fixat det nu :P

Jo på moppen var det coolt med 2-taktare, det är grymt på crossar och sånt också men inte grymt på sporthoj, tycker jag...
aja.. jag gillade min 2t sporthoj.. det var de JAG syftade på.. 2t V twin!. :yoparty

Så som det ser ut nu tror jag att jag kommer att skippa A1 kortet, kan redan börja övningsköra nästa år för mellan men kanske lite för sent på året. Inget är omöjligt :tomten

Hmm, blir nog en CBR 600 F som det ser ut nu... av årsmodell 97-99 om jag lyckas sälja prillan. Lär väl inte vara några stora problem hoppas jag.

Blir det så är jag inne på min tredje hoj, utan något kort. Rätt så skumt, eller hur? :kocko

jag ska köra när inte hojjen är på lagning :död

H4 skrev:
Så som det ser ut nu tror jag att jag kommer att skippa A1 kortet, kan redan börja övningsköra nästa år för mellan men kanske lite för sent på året. Inget är omöjligt :tomten

Hmm, blir nog en CBR 600 F som det ser ut nu... av årsmodell 97-99 om jag lyckas sälja prillan. Lär väl inte vara några stora problem hoppas jag.

Blir det så är jag inne på min tredje hoj, utan något kort. Rätt så skumt, eller hur? :kocko

vaa kör du utan körkort det är väll inte så smart?? med försäkringar och sånt shit

lasse kongo skrev:
jag ska köra när inte hojjen är på lagning :död

vaa kör du utan körkort det är väll inte så smart?? med försäkringar och sånt shit
Han kör inte.

Har uppkörning för A med begränsning den 23 sep så ny på vägen till nästa sommar blir jag iaf :)

H4 skrev:

man får ju nästan A kortet på köpet behöver ju bara köra upp. och man behöver väll inga lekitioner då

lasse kongo skrev:
man får ju nästan A kortet på köpet behöver ju bara köra upp. och man behöver väll inga lekitioner då

Måste ändå ta lektioner för att ta A1, så sak samma för mig.

H4 skrev:
Måste ändå ta lektioner för att ta A1, så sak samma för mig.

..eller inte, din farsa har ju kort och hoj!!

Jag tog en lektion för att jag ville ha lite feedback innan uppkörningen, och det va pengar rakt ner i sjön.. Allt gick klockrent, "Jaha när ska vi boka in nästa tid då?"
svindleri!!

Ljunghusen skrev:
..eller inte, din farsa har ju kort och hoj!!

Jag tog en lektion för att jag ville ha lite feedback innan uppkörningen, och det va pengar rakt ner i sjön.. Allt gick klockrent, "Jaha när ska vi boka in nästa tid då?"
svindleri!!

Farsan har kort, fast bosniskt och det gäller inte längre här. Han håller på att ta sitt kort nu också :huvet

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti