Hur många "knattar" blir det nu till sommaren då??

Hej hej det blir nästa sommar med jag fyller ju år så sent 26 sep=)

så ja herååååååååååååå :banana

Om allt går bra (körkort + en bil jag vill ha) kör jag bil nästa sommar.

Mellan MC blir det när jag börjar jobba tror jag. Efter gymnasiet har jag kanske 3-5 år till sen.

Edit: Orkar inte både ha lätt hoj & bil känns som det blir roligare att bara satsa på en sak nu.

Last edited:
jag försvinner härifrån till våren blir det att skaffa en gammelgixxer eller lite äldre cbr eller något annat fyrcylindrigt :)

Padde skrev:
Om allt går bra (körkort + en bil jag vill ha) kör jag bil nästa sommar.

Mellan MC blir det när jag börjar jobba tror jag. Efter gymnasiet har jag kanske 3-5 år till sen.

Edit: Orkar inte både ha lätt hoj & bil känns som det blir roligare att bara satsa på en sak nu.

Men SKIT i biljäveln! :fatta! :tungan

RS "Alex" skrev:
jag ska kanske å titta på en r6 :tuttar

jag försviner här i från :)

Jo det blir ju inte så man hänger här :7peta

Säljer nog min nu i höst eller till våren.
Sedan blir det troligtvis någon typ av mellan hoj. Offroad eller någon typ av sport/fighter.

Jag säljer lätta hojen till våren. Känns lite trist efter att ha haft henne i min ägo i snart fyra år.

För er som pratar om R6, kolla upp försäkringen ordentligt innan ni köper. För min del var det betydligt mer pengar än vad man vill lägga på en försäkring när man är 18.

Du menar "knattar" som ni 89:or var för oss 88:or i år? Och så som ni fortfarande kommer vara tills nästa säsong? Sluta tro att du är så jävla ball för att du har kortet och inte de som är ett år yngre än dig.

Ju närmre 90 folket här kommer desto mer kommer de alltid att vara knattar i mina ögon.

Jag är så efterbliven så jag kör 125a vid 18.5 års ålder så för mig blir det uppgradering nästa zezong.

Eftersom man bestämde sej för mckortet så sent så blir man ny till nästa sommar, fixar kortet nu den 21 eller tidigt på våren om de skulle gå så illa, då blir de inge data sittande, bara åka åka åka och kanske lite jobb så man har nå pengar att åka för med.. :P

Itacha75 skrev:
Du menar "knattar" som ni 89:or var för oss 88:or i år? Och så som ni fortfarande kommer vara tills nästa säsong? Sluta tro att du är så jävla ball för att du har kortet och inte de som är ett år yngre än dig.

Haha och så som ni 88:or är för oss 87:or :tungan :tummenupp

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...