Hur många kör fortfarande...?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Körde ner o handlade frukost precis, ska duscha o göra mig i ordning, sen blir det o köra ner till jobb.

Btw, var lite kallt o köra utan handskar, rekomenderas ej !

WebGringo skrev:
2687144 Körde ner o handlade frukost precis, ska duscha o göra mig i ordning, sen blir det o köra ner till jobb.

Btw, var lite kallt o köra utan handskar, rekomenderas ej !
galning:) gott nytt år alla

hmm måste köra hojen te mcvaruhuset måste bara pricka in rätt dag då det är någorlunda tort ute hehe senast ja körde va anandag jul tror jag det vart soft! wiie växthuseffekten ftw

Ja år 2006 körde jag första turen på nyårsdagen, och sista på nyårsaftons eftermiddag. Alltså körde jag hela året. Nyårsafton blev det fyra mil extra utöver vad som krävdes för att åka t.o.r. till kyrkan, dvs totalt sju mil. Det var ju kanonfint väder så jag kunde inte förmå mig att köra direkt hem.

Aj då, blev inte först att köra på det nya året.

*muttrar*

WebGringo, du får uppdatera din signatur, du har du väl inte gjort några marksyningar i år? (Hoppas jag). :tungan

Nu har jag luftat hojen några mil idag, det är inte varje år man kan köra 1:a januari, kunde inte låta bli! :tummenupp

6 grader, och inte överjävligt blåsigt.

Såg en mc igår på motorvägen mellan Mölndal och Kållered i norrgående vid 16:00-16:15-tiden..

Vinkade till dig från min bil:) Brett leende fick man också=)

Jag var påväg idag, men annat kom i mellan!

Men satan det var verkligen inget MC väder idag iskallt regn och blåsigt som FAN!

Åkte till Malmö nyårsdagen som passagerare i bil. Vi mötte strax söder om Löddeköpinge en hoj med förare och passagerare. Det var vid sådär 14.15. Jag är inte så bra på att känna igen olika hojmodeller, men det såg sporthojsaktigt ut med föraren i "potäteplockarställning" och passageraren sådär 1½ trappa upp.... :va

Är det någon här som känner igen sig???

Sen var jag ute en runda på 3 mil med hojen när vi kommit hem igen vid sådär 19-tiden. Det fläktade visst en aning, men jag trodde att det skulle kännas värre än det gjorde. Så länge hojen rullade var det inga som helst problem men när jag stod stilla med vinden tvärs om babord och öppet mot havet var det en aning knepigt att hålla hojen rätt på kölen.....:D

Last edited:
Idag blev det en tur på ca 17 mil :yoparty
Kan ju bara le, torra vägar men lite blåsigt var det:tummenupp
Kan meddela att vägarna runt Häckeberga är hyfsat grusfria:D

Körde en vända igår 2 tim!

Ishck..... :gnissla det var sådär! Inget vidare grepp och efter nån timma så vart det rätt så kallt!

Var ute och körde mellan halv två och tre, i natt (fick sån abstinens) och i 3,5 timme idag! kom hem nyss!

Jag kör fortfarande! Här kommer bildbevis från dagens runda. +5 grader, östra stranden i Halmstad i bakgrunden.

Bifogat

• IMG_0018 (Large).JPG
    IMG_0018 (Large).JPG
    102.2 KB · Visningar: 103
  • IMG_0020 (Large).JPG
    IMG_0020 (Large).JPG
    109 KB · Visningar: 90
  • IMG_0023 (Large).JPG
    IMG_0023 (Large).JPG
    108 KB · Visningar: 101
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph