Hur många jobbar idag (23:e dec).

Tvingas du att jobba den 23:e?

• Antal röstningar
    0

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Har sällan känt mig så uttråkad på jobbet. Omotiverat nonstopsurfande hela dan, börjar känna mig som vissa profiler här som syns i varje tråd. Eftersom jag ändå spammar i alla trådar nu så tänkte jag att jag kunde starta en ny också.

Last edited:
jag sitter också och jobbar. Blir inte mycket gjort.. inte som har med jobbet att göra i alla fall..

men imorrn så smäller det.. då är man ledig i 1vecka.

GOD HJUL

Försöker arbeta men tempot är lågt då 30% av oss är här och nästan ingen kundtillströmmning. Så hänger här istället. :tomten

Här är det värre en vanligt.... Förstår inte vad alla ska ut på internet och göra nu när det snart är jul.... Vi har haft kö hela dagen :/. Ingen kul när det ringer på så mycket.

Japp här jobbas det med. :näsblod
Eller jobbar och jobbar. :rolleyes:
Är på jobbet varjefall :brinnerup

Fast nu tror jag att jag gör julafton

Kram & GodHjul på er alla :tomten

svensk bilprovning har aldrig stängt! jag som alla andra besiktningmän får jobba medan säkerligen alla på huvudkontoret sitter hemma och tar det lugnt och fått sin ev julbonus medan jag besiktar bilar för fullt. Men efter denna dag så är jag banne mig ledig fram till den 5:e

motardnisse skrev:
svensk bilprovning har aldrig stängt! jag som alla andra besiktningmän får jobba medan säkerligen alla på huvudkontoret sitter hemma och tar det lugnt och fått sin ev julbonus medan jag besiktar bilar för fullt. Men efter denna dag så är jag banne mig ledig fram till den 5:e

Jag besiktade min bil imorse 06:40 puh :huvet

Fick bara 1st 2:a :yoparty

Du jobbar inte i sollentuna va?? :confused:

Själv jobbar jag imorgon också... Sedan är jag ledig fredag, lördag och söndag. Sedan är det full fart igen... Så det blev inget mycket jul ledighet här heller....

Jobbat idag, minst sagt hektiskt! Inte hunnit springa ifrån å pissa ens.. jobbar hela helgen för övrigt, går av skiftet Söndag kväll, sen en vecka fri..

/B

Får verkligen hoppas att folk gör annat än att sitter framför datorn och försöker koppla upp sig imorgon! Då blir jag nästan sur på dom!

EDIT: Menar ju förståss "annars" blir jag sur på dem. Sitta på julafton och surfa! Och ha mage att ringa och störa mig sedan också! :D

Last edited:
Klart man sitter på jobbet!
Fan va tråkigt... Vill hem, NU!!!!
Orkar inte surfa mer idag. Har nog fan tagit mig igenom hela cybervärlden idag känns det som.

Men men, God jul på era alla "arbetande" människor :tomten

Jobbade sista dagen den 19/12-03 och börjar igen den 7/1-04

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma