Hur många HK med turbo i slökawwa?

Status
Ej öppen för fler svar.
lorkan skrev:
2649040

Nu undrar jag bara, vilken turbo är bäst? Hur många HK kan jag cirkus få ut med en riktigt fet turbo? Känns som att jag kommer att behöva iaf minst 200 på veven för att inte tröttna för fort.

:yoparty

Du skall ha ett micheagg och du kommer lätt upp i 300Hk. Men glöm inte att preppa puffran, stakarna lär inte hålla om du skall kräma ur mer än 300.

lorkan skrev:
2649040 Ja, jag har tänkt att köpa en Kawasaki ZX-10R -04 som jag ska ta körkort med. Planen är köpa hojen imorgon, göra teorin i övermorgon (har inte börjat plugga än men hur svårt kan det vara, man har ju kört moped) och sedan uppkörningen på julafton.

Grejen är den att jag vet att jag kommer att tröttna på effekten i Kawwan (rätt självklart med tanke på att effekten är en bit under 1hk per kg) så självklart ska jag stoppa i en turbo! :yoparty

Nu undrar jag bara, vilken turbo är bäst? Hur många HK kan jag cirkus få ut med en riktigt fet turbo? Känns som att jag kommer att behöva iaf minst 200 på veven för att inte tröttna för fort.

Gå och lägg dig och fundera en gång till! :fatta!

lorkan skrev:
2649040 Ja, jag har tänkt att köpa en Kawasaki ZX-10R -04 som jag ska ta körkort med. Planen är köpa hojen imorgon, göra teorin i övermorgon (har inte börjat plugga än men hur svårt kan det vara, man har ju kört moped) och sedan uppkörningen på julafton.

Grejen är den att jag vet att jag kommer att tröttna på effekten i Kawwan (rätt självklart med tanke på att effekten är en bit under 1hk per kg) så självklart ska jag stoppa i en turbo! :yoparty

Vad är syftet med den här tråden egentligen? Vill du vara rolig eller provocera? Ingen har skrattat än och det är för uppenbart för att det ska provocera någon.
Onödigt alltså!

lorkan skrev:

E tjejen bortrest å kompisarna tröttnat på att hänga me dig, lr ?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back