Hur många hk i en gsx 550 -85?

Johnsen skrev:
2062646 Tjaba.

Jag funderar på att tjacka värsta balla hojen. :yoparty
En svartmatt suzuki gsx 550 årsmodell 1985.

Funderar på hur mycket klös det är i denna skapelse.

Nån som kan upplysa mig?

M.v.h /En som mötte snuten i 170 idag.

Å faan kör snuten så fort som 170 , han måste ha haft bråttom

Kanske skulle han till korvmojjen :va

Caffe skrev:
2066144 Jag är väl inte suuur!!? Jag hade ju tom en glad gubbe efter mitt inlägg.
Jag vill ju bara ditt bästa :pannkyss
Edit: Du har köpt den?? Ja grattis då, du kanske redan har ett nattsvart visir?
Kanske ska komplettera med ett alternativt ställ också samt skena den på mamma för total anonymitet??
Spana in den här krukan!
http://www.garaget.org/?car=12510&image=130544
Den (och just den hjälmen ja) köpte jag i thailand för 100 sek.
Den ska jag ha!
Och sånnadära balla skinnhandskar med avklippta fingrar.
Hehe ska ta en sväng till fjollträsk och dra som fan på plattan.
Självklart på varvbryt hela tiden.

andersson turbo skrev:
2066160 Å faan kör snuten så fort som 170 , han måste ha haft bråttom

Kanske skulle han till korvmojjen :va
Nejmen jag körde i 85 och sheriffen likaså.

själv sitter man på en gsx 750 -84.. blir andra sessongen på den nu..
super som första hoj tycker jag.. men nu funderar man på nånting med lite mer hästar i.. funkar kanon att åka till jobbe med ialf.. soppa räkningen sjunker nå otroligt under sommaren kan ja säga

NigHtHawK skrev:
2067729 själv sitter man på en gsx 750 -84.. blir andra sessongen på den nu..
super som första hoj tycker jag.. men nu funderar man på nånting med lite mer hästar i.. funkar kanon att åka till jobbe med ialf.. soppa räkningen sjunker nå otroligt under sommaren kan ja säga
Jäklar vilken pärla! har du nån bättre bild?
E den skön att åka på? beskriv lite, hur man sitter, den superba väghållningen mm.mm

OBS: Det går väl att dra på bakan med den va?!?! :banana

Johnsen skrev:
2067891 Jäklar vilken pärla! har du nån bättre bild?
E den skön att åka på? beskriv lite, hur man sitter, den superba väghållningen mm.mm

OBS: Det går väl att dra på bakan med den va?!?! :banana

jag har inte så värst mycke erfarenhet av landsvägs hojande... tog kortet för att tävla i novemberkåsan och sm i enduro men så blev de vår och sol och ett inköp blev snabbt avklarat :) så jag kan inte jämnföra me nåt annat men det jag tycker är då att man sitter grymt skönt på den.. har varit många långturer med säkert 10-15 mil i smällen utan vila och de har inte varit nå problem.. innan jag köpte den så trodde jag aldrig att jag skulle ha en sån hoj.. har haft custom drömmar innan för man tyckte att det såg så oskönt ut att sitta på dessa och att dom var dyra i försäkring... men nu då man åkt en sesong på denna så vill jag då inte ha nå annat än denna typ av hoj.. och min e då billig i försäkring.. 1383 :- hel/hel...

väghållningen tycker då jag e helt ok.. jag e ju ingen fartfantom och har inte kört nåt nytt räser monster så jag vet inte hur dom är men en 110-120 på slingriga vägar e inga problem.. bara att lägga ner.. skit kul :)

och så va de det där med att slanga.. på enduron kan jag köra nästan hur långt som helst på slangen men denna har jag inte lyckats på upp... och man har ju försökt lite.. dock inge seriösa försök dör de e ju inte som min smidiga enduro som man kan bolla omkring på.. men jag har testat att både riva i snabbt på gasen på 1:an utan att ens fått ett litet lyft på framhjulet.. och så har jag testat att rulla lite och gasat till och slänga ut kopplingen och då har de väl lyfts lite men ingen regelrätt slangning.. fast de kan va jag som e för feg.. som sagt e den lite otympligare än min ktm..

här e ett par bilder på den.. grymt välvårdad e den då så jag e riktigt nöjd me den... inga repor eller nåt och den går helt kanon i motorn... och så e de ju gött ljud i 4:1 systemet.. dock e jag sugen på att byta upp mig till nästa sesong till en gsxr 1100 lr nåt liknande med mer drag i..

Bifogat

• hoj1.jpg
    hoj1.jpg
    88.2 KB · Visningar: 71
  • hoj2.jpg
    hoj2.jpg
    96.2 KB · Visningar: 53
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...