Hur många har varit ute idag?

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Mycket trevligt och se alla ute idag!

Fan våren är här, Heeelt underbart!
Vilka var ute? Vilka tog kort? ; )

Jag var ut en snabbis precis efter en heldag i garaget.
Mycket underbart, dock ganska kallt. Men imorgon blir det köra under soltimmarna! :)

Har du fått ihop din sak Reddanders?

Tog en snabb sväng igår, suget blev för stort.
Såg att de var ute med sopmaskiner på bärbyleden och dess tillfartsvägar idag så det börjar arta sig...

Jag var ut en snabbis precis efter en heldag i garaget.
Mycket underbart, dock ganska kallt. Men imorgon blir det köra under soltimmarna! :)

Har du fått ihop din sak Reddanders?

Kul att du parkerar hojjen utanför fönstret för en hojlös stackare som mig... :mad:

Premiärkörde för 2 veckor sen, körde förra helgen med och igår :tummenupp 30+ mil hittills denna säsong, men så får jag roa mig med att vara brakförkyld idag med :tungan

Men det har det vart värt!

Nej, inget hojåka ännu även om suget finns och hojen står tankad och klar...

Hehe där ser man ;)
Blir det inge hoj alls i år eller?

Troligen inte, vankas ny lägenhet framöver samt lite resor så jag tror inte jag kommer att ha råd. Men när man börjar se alla hojar så funderar man ju på att vara med i nått läkemedelsförsök eller något :gnissla

Inte varit ute än och det lär dröja innan jag får åka också. Hoppar ombord på HMS Gladan nästa vecka och blir till sjöss i tre veckor. Så får nog räkna med minst en månad till premiärturen... :huvet

Troligen inte, vankas ny lägenhet framöver samt lite resor så jag tror inte jag kommer att ha råd. Men när man börjar se alla hojar så funderar man ju på att vara med i nått läkemedelsförsök eller något :gnissla

Förjävligt med dessa lägenheter och resor :(

Ska försöka ta hem gixxern från vinterförvaringen på tisdag om allt klaffar. Då blir det nog en sväng.

Var ute både tors, fre, sön & måndag. Fast idag var det svårt att se på grund av snön på visiret :tungan
Tyvärr bara skolans hojar ännu, men ska ge mig ut med min under veckan.

I eftermiddags mötte jag 4 hojar under mina 2 kilometer hem. Det märks att abstinensen är total.

Riktigt trevligt att säsongen äntligen är här igen! :yoparty

Ja, jag har varit ute och gått på stan idag. Det var väl det ni menade?:confused: (förlåt, kunde inte låta bli att försöka vara rolig)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT