RS "Alex" skrev:kommer sälja drev m.m. om du vill ha titta mitt skrivbord
tänkte bara säga det att to be continued som jag skrev på nr 3 på första inlägget har hänt![]()
Körde 1150 mil utan motorhaveri eller liknande.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RS "Alex" skrev:kommer sälja drev m.m. om du vill ha titta mitt skrivbord
tänkte bara säga det att to be continued som jag skrev på nr 3 på första inlägget har hänt![]()
Mr_Malossi skrev:Körde 1150 mil utan motorhaveri eller liknande.dock gick det inte så bra för ägaren efter
Polarens rs höll den också.. (hade då gått ca 1000mil när den såldes) En annan polares skar efter 1200mil.
![]()
om du inte har hittat nåt munstycke än kan du kolla denna sidan http://www.bkdata.dk/forhand/svensk...gruppe=L12&frapostnr=&tilpostnr=&Submit=S%F8glasse kongo skrev:tjao var ute och körde och kollade mitt tändstift.. var helt vit/grå på elektrådenringde min aprilia åf och han sa "det ska vara vitt" men han visste inte riktigt och han hade inga större munstycken än org!! men jag fick ett 115 med när jag köpte hojjen har ringt han men inget svar var hittar jag sånna måste det vara speciela till aprilia ?? moppeverkstaden visste inte heller så
är det någon som vet för jag vill ju helst inte köra innan jag fixar det!!!
Färjestad skrev:om du inte har hittat nåt munstycke än kan du kolla denna sidan http://www.bkdata.dk/forhand/svensk...gruppe=L12&frapostnr=&tilpostnr=&Submit=S%F8g
Men hade han inte mikuniförgasare dåRS "Alex" skrev:tror nog inte det skulle gå så bra faktiskt![]()
"Dellorto PHBE 28mm" sitter monterat på dom nyare rs äldre "Dellorto PHBE 34" alltså passar inte mikunis munstycken
Färjestad skrev:Men hade han inte mikuniförgasare dåeller vad menar du?
ok, då lägger vi upp en nyRS "Alex" skrev:alla RS har dellorto förgasare inte mikuni
lassa kongo kör RS då passar inte mikuni munstycken
Färjestad skrev:ok, då lägger vi upp en nyhttp://www.bkdata.dk/forhand/svensk...gruppe=L22&frapostnr=&tilpostnr=&Submit=S%F8g
God_Of_Aprilia skrev:Nu ska vi inte dra alla aprilia över samma kam här.
Plus att det troligtvis inte är kass kvalite på maskinerna utan att det är så lätt o göra fel så att den skär. RS "Alex" och stoooffe hade ju motorbromsat sin (finns nog fler som gjort samma misstag).![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |