Hur många hästkrafter har ni i era hojar?

ZaraxZ skrev:
2660053 Du krossa just min världsbild :gråta

Att veta effekten är helt ointressant bara du är nöjd med effekten och hojen i hel het så är det bra:tummenupp
Min ska väll ha 35hk i motorn och ca 31-32hk på bakhjulet:gnissla
Men inget jag bryr migom jag är svinnöjd med effekten:tungan

Kan nån kolla vad tmn ska ha enligt master enduro? har effekt pipa på så det tar väll ut slitaget typ.

Har säkerligen minst 55-60 på bakslangen. Har ju jackat kolven och ökat brytaravståndet med 0,10mm, så motor levererar ju säkerligen 63,23hk enligt mina beräkningar. Har även tryckt i en vevsläng från en dt50mx samt framdrev från en suzuki k50.

Tewdie skrev:
2657272 Vad ska du göra med den då? Du har väl redan lite andra saker på den? :va
Tror nog du har en del hästar redan... :)

Mitt mål är att smiska GasGasen iallafall, det kanske bli en VHM topp till den och lite mera optimerad förgasare:yoparty

wallen skrev:
2662128 Har säkerligen minst 55-60 på bakslangen. Har ju jackat kolven och ökat brytaravståndet med 0,10mm, så motor levererar ju säkerligen 63,23hk enligt mina beräkningar. Har även tryckt i en vevsläng från en dt50mx samt framdrev från en suzuki k50.

Det var inte dåligt.

wallen skrev:
2662128 Har säkerligen minst 55-60 på bakslangen. Har ju jackat kolven och ökat brytaravståndet med 0,10mm, så motor levererar ju säkerligen 63,23hk enligt mina beräkningar. Har även tryckt i en vevsläng från en dt50mx samt framdrev från en suzuki k50.

Jävla lögnare och desutom får du inte 20hk av att jacka kolven!!

wallen skrev:
Shit pommesfrites:skrämd

Ktm_exc skrev:
2662775 Jävla lögnare och desutom får du inte 20hk av att jacka kolven!!
Och du tror inte han är ironisk?:va :pannkyss

Last edited:
tzr snubben skrev:
2662802 Shit pommesfrites:skrämd

Och du tror inte han är ironisk?:va :pannkyss

Nej nej jag är helt seriös. Glömde tillägga att jag även har hulkat dit ett orginal luftfilter från en volvo 740, och det gav väll dom sista 5 hästarna.:kulspruta

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back