Hur många ggr har era skurit?

Min ha skurigt 1 gång det berodde på att den var för snålt bestyckad utav förra ägaren:huvet

Blir förvånad att min gamla hoj inte nämns här i forumet. Kanske har solid gått i pension. :D

KalleNorton skrev:
2544462 Dina föräldrar är både rika och generösa, va?

Philssons föredetta NS125F har skurit *trumvirvel* FEM GÅNGER! :D
hmm va det inte den han misshandlade totalt alla planna toppen mot golvet och spackla en skuren kolv?

Känner annars ett riks pucko som gjorde det. Kan ju säga att det funka inte.. :hihi Han e så körd att till och med hans hem nummer är korkat. 0411(riktnummer)-70 000

prulle skrev:
2544510 hmm va det inte den han misshandlade totalt alla planna toppen mot golvet och spackla en skuren kolv?

Känner annars ett riks pucko som gjorde det. Kan ju säga att det funka inte.. :hihi Han e så körd att till och med hans hem nummer är korkat. 0411(riktnummer)-70 000

hahaha de gjorde en som skulle trimma min moppe med.. den gick jätte snabbt

Mxburn skrev:
2542431
attachment.php

attachment.php

Min kolv såg ut såhär:näsblod
Fin om man jämnför med crm kolvarna som det saknas bittar ur..

Min sachs har skurit en gång för mig men jag tror att den skar nån gång för den förre ägaren oxå men jag vet inte...
Men jag körde jävligt hårt med den oxå innan den skar i våras. Jag har dock tagit det lite lugnare nu.

men din farsa vet jag inte om han kan så mkt om hojar. om man sköter den byter olja fyller olja an vänder bra olja så skär den inte.

min har aldrig skuret

min har skurit 1 gång , om ni går inn o kollar vilka trådar ja har skapat kan ni kolla på raset där :tungan :tummenupp

När jag körde 2-taktare så skar den så jävligt att det var bara att byta motor.

Min Fizzie har aldrig skurit, men jag har heller inte kört mer än 100 meter med den än:gnissla

2779114 Min Fizzie har aldrig skurit, men jag har heller inte kört mer än 100 meter med den än:gnissla
Min DT har aldrig skurit, men när jag köpte den så var den inte många mil fårn att göra det..

grattis att ni inte startade en ny tråd om detta :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...