Hur många gånger har du blivit av med körkortet?

Hur många gånger har ditt körkort dragits in?

• Antal röstningar
    0
<Anton> skrev:
2520068 Vad sägs som "visa pollresultat-knappen" nästa gång? :tummenupp :D
Vad spelar det för roll? En hoper andra kommer ändå att trycka på måfå för att snabbt se resultatet. Det är bara att inse att en bra poll kräver ett nollalternativ.

mb skrev:
2520175 Vad spelar det för roll? En hoper andra kommer ändå att trycka på måfå för att snabbt se resultatet. Det är bara att inse att en bra poll kräver ett nollalternativ.
Nu förstår inte jag riktigt? Det finns ju en knapp för ändamålet, går tom snabbare att trycka på den än att kryssa och trycka ett måfå alternativ? Kanske jag som har missat något?

<Anton> skrev:
2520996 Nu förstår inte jag riktigt? Det finns ju en knapp för ändamålet, går tom snabbare att trycka på den än att kryssa och trycka ett måfå alternativ? Kanske jag som har missat något?
Du har missat att folk inte använder den funktionen till 100%. Till och med i icke-anonyma pollar förekommer uppenbara felröstningar där nollalternativ saknas. Kanske är inte knappen tillräckligt tydlig. Kanske vill man inte upprepade gånger behöva trycka på denna knapp. Vad vet jag.

Tja, fel i statistiken blir det i alla fall. Jag röstade också 1, för att få se resultatet..

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg