Hur många fler NOOBS blir vi 2004?

Har hoj, nummer samt gått licenskurs och ska köra 2 tävlingar 2004, SViesta och Gelleråsen.

Don Quixote skrev:
Målet är att ta tillräckligt med poäng för att kunna klassa upp sig. Det kanske är att sikta för högt, men där ligger ribban.

Brukar oftast ta tillfället i akt och hacka ner på ZX6r-förare men nu var det trevligt att läsa om någon som inte bara "ska ha kul å komma i mål" utan har ett seriöst mål med säsongen. :tummenupp
 
spyan skrev:
eftre hästskon kommer en vänster sen en höger(ny asfalterad)där tryckte ja på för mycke å framhjuler kasar i väg!d "DE SOM INTE DÖDA HÄRDAR" .........
Hadde varit kul om du hadde de på film !
Jag stod efter start/mål rakan, men vi täckte i stortsätt hela banan, så snacka med GSX1100R(Micke S)... han har (om du har tur) kvar materialet ;)
 
Strandelin skrev:
Brukar oftast ta tillfället i akt och hacka ner på ZX6r-förare men nu var det trevligt att läsa om någon som inte bara "ska ha kul å komma i mål" utan har ett seriöst mål med säsongen. :tummenupp

Låter bra! :)
Här ska rejsas skjortan av fjolliga R6-piloter! ;)
Gamla Kawa-6an funkar fint! Och den är snygg - det är väl ändå det viktigaste! Ska nog lägga mig nu! Rabbadabb!

// Småfullis DQ
 
Jag tänkte oss försöka vara med i några B-race iallfall, men jag funderar på om det finns nån senaste tid för att lösa licensen? Kan man bara hoppa på i Juli om man känner för det? Skall alltså inte vara med i nån serie, utan endast köra enskilda tävlingar.
Kan tyvärr bli så att jag är utomlands hela sommaren, och då blir det inte så mycket kört i vilket fall
 
Psychobiker skrev:
Jag tänkte oss försöka vara med i några B-race iallfall, men jag funderar på om det finns nån senaste tid för att lösa licensen? Kan man bara hoppa på i Juli om man känner för det? ...

Nej, det finns ingen senste tid för att lösa ut säsongslicensen men eftersom den gäller för ett kalenderår är det ingen vits med att vänta med att lösa ut den. Räkna med att det kan ta två till tre veckor att få plastbrickan hemskickad från det att du betalat. Om du inte hinner få plastbrickan gäller ett kvitto på inbetalningen som licens.

Beroende på hur mycket man ska träna och tävla kan man komma billigare undan med amatörlicens och/eller engångslicenser. Prislista finns här .
 
GUL skrev:
Det enda orosmolnet är att min teamkollega, bussdelägare och mentor tyvärr missar nästa års säsong.

Sorry :( Men jag ska göra vad jag kan för att kunna köra ngt räjs nästa år iallafall. Förhoppningsvis ligger BikeWeek bra till i tiden för mig. Ditt vill jag igen :tummenupp
Och Hyllinges KM är ju oxså en med på min "måsten" lista.
 
GUL skrev:
...då jävlar! Skall jag också försöka mig på några race. Saknar dock licens men skall skaffa så fort det finns möjlighet till det. En gammal men ack så kompetent GSX750R står och väntar så det blir till att köra Rookie 1000. Det enda orosmolnet är att min teamkollega, bussdelägare och mentor tyvärr missar nästa års säsong.
Men det finns väl alltid någon ensamstående radhusägare :banana med (för) många leksaker som fyller ut hålet i bussen.

Man tackar för erbjudandet :tummenupp det ska bli skoj :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top