MC Doktorn
Guest
Om nån körde 1 timme och 40 minuter i rejstempo på Falkenberg i år så ska jag lägga mig ner och dö.![]()
Nej nej, titta på grabbarna på Le Mans dom kör väl 1,5 timmar i sträck på 3 förare och under ett helt dygn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om nån körde 1 timme och 40 minuter i rejstempo på Falkenberg i år så ska jag lägga mig ner och dö.![]()
Nej nej, titta på grabbarna på Le Mans dom kör väl 1,5 timmar i sträck på 3 förare och under ett helt dygn![]()
klarar ni er så länge på en tank?
Vi körde rec på karlskoga med en cbr 600 05:a och efter 42 min började hojen rycka pga lite soppa.
På min hoj verkar det inte gå att lita på tanklampan för den lyser inte alltid då det börjar bli lite, beror nog troligen på tankfoamen som ställer till det där.
Hur länge klarar ni andra er på en tank med 600cc?
NejVar du där? Grabbarna på Le Mans kör inte i +30c i 24timmar. (Dessutom är de nog i bättre kondition än oss)
Vi körde 40 minuters stinter och vi tankade två gånger under hela loppet!
Jaha, då kan du göra det...
Kim Jensen heter han som gör det, kör långa o snabba stinter alltså.
Jodå, det har jag sett, men gjorde han det på Falkenberg när det var +33 också?Jaha, då kan du göra det...
Kim Jensen heter han som gör det, kör långa o snabba stinter alltså.
Rökning och öl i rätt kombination?Känner du hans personliga tränare? Jag skulle vilja veta hur han håller sig i form![]()
Gammeldansk, öl och cigg.Känner du hans personliga tränare? Jag skulle vilja veta hur han håller sig i form![]()
Glöm inte hans fantastiska power naps, mitt i allt kaos och och adrenalin så hittar man Kim sovandes 10 meter från räcket i en plaststol, respekt åt en sådan cool killeGammeldansk, öl och cigg.
Känner du hans personliga tränare? Jag skulle vilja veta hur han håller sig i form![]()
Coca-Cola, Prince o Tuborg...
Glöm inte bort 20 år i boxningsringen och 25 år på RR banor...
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |