Hur många av er just nu?

Jag kör slutspurten på mitt arbetspass... :näsblod

DennisLundström skrev:
Hur många av er som sitter online nu är det som jobbar? Själv jobbar jag min första natt någonsin och kommer att sitta på sporthoj hela natten fram till 07.00.

Tänkte bara att det kunde vara kul att veta
:)
Kom precis hem från jobbet... jobbat natt i korvmojan på odinsplatsen i Göteborg, nästan vid "Chat noir"... så har ni vägarna förbi fär det bare att kike in serni :)

Sitter på jobbet jag med. Slutar om 41 minut och 37 sekunder. Satan vad trött jag är det ska bli skönt att få sova några timmar snart. Börjar igen 16:00. ZZzz..

Har inte läst tråden eftersom min jävla arbetsgivare tagit bort internet från jobbet. Kom precis hem, måste kolla de nyaste trådarna bara...

:rolleyes:

Rasorblade skrev:
Och jag går av om 1½ timma och är ledig tom. måndag kväll!! :tummenupp

om det nu inte vore för att jag ska köra övertid på söndag så hade jag vart ledig till måndag 14:00, men extra pengar behövs ju alltid :tomten

Jag har precis kommit till jobbet och laddar nu för SEMESTER och UPPKÖRNING samt HOJKÖP...jag sommarjobbade skift förut och det var hemskt...jag skulle aldrig palla att jobba något annat än "vanlig" tid, dvs 8-17 eller liknande...men det är imponerande att ni som gör det klarar av det! :tummenupp

DennisLundström skrev:
Hur många av er som sitter online nu är det som jobbar? Själv jobbar jag min första natt någonsin och kommer att sitta på sporthoj hela natten fram till 07.00.

Tänkte bara att det kunde vara kul att veta
har natt på mitt schema så :tummenupp för nattsudd på denna tråd........./natti !!

DennisLundström skrev:
jag har svårt och begripa hur jag ska kunna hålla mig vaken till 7. (min första natt).

Du får väl jäklas lite med de som ligger och sover, så blir det lugnare på dagen också. Eller inte?? :)

stackars er som arbetar ikväll, själv går man eftermiddag denna vecka o slutade kl 22:10 , Var ute i garaget o smetade med oljebyte, glott lite på tv o nu är det sovdags :tungan

Aratron skrev:
stackars er som arbetar ikväll, själv går man eftermiddag denna vecka o slutade kl 22:10 , Var ute i garaget o smetade med oljebyte, glott lite på tv o nu är det sovdags :tungan

En annan sitter ju och ugglar

hållundan skrev:
Har inte läst tråden eftersom min jävla arbetsgivare tagit bort internet från jobbet. Kom precis hem, måste kolla de nyaste trådarna bara...

:rolleyes:
Egentligen är det väl jag som skulle ha din avatar... :7peta

NU är det vm i trådlyft, har jobbat sen 07,00 i morse......ramlösa med päronsmak tillsammans med en ''energy bar'' gör susen ibland:tummenupp

2 år o nästan 3 mån ! Bra jobbat !..:tummenupp

Jobbar själv natten... Har gjort det de sista 5 åren...som nc-operatör. Det har tillverkats lite bobbiner , kraschpuckar , distanser o grejer genom åren...:tungan

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025