Hur många av er har mc:en inomhus?

När jag bodde i en söder och söderförort innan så hade jag hojen i hallen, luktade aldrig och man somnade alltid så gott till knäppandet av en kallnande motor... :)

Har min brevid sängen under vinterhalvåret. Kör in en papperstuss i avgasaröre så slipper du det mesta av lukten. Men lite ska de ju lukta! De e ju hela grejen me hoj!

Jag har kollat upp det där och det finns inget som säger att man inte får ha en mc inomhus om den är tömd på bensin, men man får ha bensinen i 10L dunkar brevid för då klassas det inte som brandrisk längre. Man får tom ha 100L bensin inomhus om det förvaras i 10L dunkar. :)

Bojje skrev:
Nä, jag menar inomhus... hur pass skadlig är bensinlukten?

100_0443.JPG

Hur ska jag göra en poll nu, har ju redan postat?

Min polare har två stycken innomhus. Den ena är en kineskisk skum MC. det andra är en Ducati. Ingen av dem är ju kända för att vara toktäta... Men det funkar för han. Tvättar du av dem innan så kommer ju inget med in så....

Hej! Jag har min i källargaraget på min villa. Den läckte från bensinkranen för ett tag sedan och det stank i hela huset (två våningar och flera stängda dörrar emellan) så se till att den inte läcker.

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!