Vurpan 40
Ny medlem
Erik_G skrev:2512002Okej Jesus, det är tur att jag har dig som kan predika och lära mig livets stora gåtor. Utan dig hade jag aldrig klarat upp detta. Tack store Jesus som gillar att predika.
Vilken tönt....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Erik_G skrev:2512002Okej Jesus, det är tur att jag har dig som kan predika och lära mig livets stora gåtor. Utan dig hade jag aldrig klarat upp detta. Tack store Jesus som gillar att predika.
Det hela är en flame, nån fjårtis sitter o flinar bakom SVGA'n.Ricken skrev:2512862Då har jag en följdfråga till den här tråden.
Anses man som en "svikare", "idiot" "råtta" om man skulle ha en gammal skolkamrat som jobbar i Härnösand som Polis, och "råkar" berätta ett o annat för honom om vissa personer som nyttjar sitt fordon utan dom rätta behörigheterna?
"Okej"
Erik_G skrev:...
Visa mig lite respekt och kalla mig inte för idiot.
Erik_G skrev:2512413På halvtid, andra halvan av veckorna spenderar jag hemma i Norsjö.
Anderzzon skrev:2512951Du skulle nog passa bättre i Avaliden
om du inte delar hans åsikter kan du inte bo i comptonKleiv skrev:2512400Jag som är gammal medlem på sporthoj kan intyga att Erik G är på riktigt. Jag personligen misstänker att han emigrerade från zatzy för att han tröttnade på någon person där
Dock så vill jag klart och tydligt säga att jag absolut inte delar hans åsikter mvh Kleiv.
Ricken skrev:2512862Då har jag en följdfråga till den här tråden.
Anses man som en "svikare", "idiot" "råtta" om man skulle ha en gammal skolkamrat som jobbar i Härnösand som Polis, och "råkar" berätta ett o annat för honom om vissa personer som nyttjar sitt fordon utan dom rätta behörigheterna?
"Okej"
Erik_G skrev:2512302I helgen ska jag lyssna på Manowar och köra hojj. Men först ska jag se lite Ghost Rider för att hitta inspiration.![]()
![]()
Ghost Rider drar ändå hojjen på slangen i 300km/h+++, det är mer än vad ni klarar så jag tycker att vi n00bs ska lära av mästaren. Åker man 400km/h+ på en hojj utan kåpor är man inget annat än gud.![]()
Kapten Blåskägg skrev:2512961Ser att du får tbx lappen 8 nov kompis, det ska vi fira med en gruppkörning lör 11 nov![]()
Möjlig att det bara blir du och jag i den gruppen![]()
Ricken skrev:2512862Då har jag en följdfråga till den här tråden.
"Okej"
HanneZ skrev:2512865Det hela är en flame, nån fjårtis sitter o flinar bakom SVGA'n.
Nja skyll inte på att det är för att han är från zatzy. Är moderator på det forumet och hade han skrivit inlägg som han gör här så hade hans trådar blivit låsta för länge sen och han hade blivit varnad eller avstängd. Att han skriver som han gör har nog mindre med att han har varit på zatzy och göra och mer med ålder/mognad.schneberger skrev:2513015haha.. fan att man itne tänkte på det innan.. ERIK_G och sedan visar det sig att det är grubbe från zatzy.. det löser ju eventuellt alla frågetecken om varför han måste skriva sånnahär trådar..
ni förstår han är så van från zatzy att folk vill smeka och ha sex med hans fordon och att folk kan skrvia långa trådar om det på zatzy.. så där fick han ju uppmärksamhet..
tyvärr var det väll ingen som tyckte hans fighter var så där "runk och sprut" cool så ingen ville skriva om den i någon tråd..
så då kom lille erik på att att han skulle skriva ett riktigt inteligent inlägg i den pågående samhällsdebatten...ett mycket lyckat drag har det visat sig..*hehe*
fan du borde väll ha råd med ett litet jäkla körkort..fast det är ju klart inte COOLT att ha det.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |