Hur många av er åker utan körkort här inne?

• Thread starter Thread starter Erik_G
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
AndreasNo skrev:

Kul att se att någon fattar vad det handlar om och inte kör på i samma hillbillystil om och om igen:
- Ööööhh, men varför har du inte körkort? Vet du inte att...bla bla bla.

:D :D :D

Jösses, man tror ibland att det är apor som sitter på andra sidan skärmen. :)

Undrar igentligen hur många av dom som gnäller skulle köra utan kk om polisen tog det när säsongen drog igång och det skulle vara borta hela sommaren, kan tänka mig att 50% skulle köra ändå.

Erik_G skrev:
2512503 Kul att se att någon fattar vad det handlar om och inte kör på i samma hillbillystil om och om igen:
- Ööööhh, men varför har du inte körkort? Vet du inte att...bla bla bla.

:D :D :D

Jösses, man tror ibland att det är apor som sitter på andra sidan skärmen. :)

tycker fortfarande att man ska ha körkort dock...
men kollar mer på förarskickligheten än körkortet,,,

Bara för att man har behörighet för båge så är man väl inte garanterad en mycket bättre förare än nån som inte har behörighet..
Kan ta ett exempel som min 50+ morsa som aldrig har suttit på en båge kan helt rätt o slätt sätta sig på min TL o ut o ge järnet..På den tiden fick dom ju A kortet "på köpet" när man tog B kort.. Så detta snack om att alla nu som inte har A kort ä livsfarliga i trafiken stämmer ju inte riktigt ibland kanske.

andreas, hur går det med bruden? :corn
segar fortfarande med "interview" imorgon?
överraska henne ala-jackass nu!
/z

Jag hade alla rätt på Expressens körkortstest för bil, så imorn tänkte jag kila iväg å köpa en Ferrari :yoparty Räcker det om jag skriver här eller måste jag regga mig på Zatzy också:va

zeal skrev:
2512543 andreas, hur går det med bruden? :corn
segar fortfarande med "interview" imorgon?
överraska henne ala-jackass nu!
/z

Brudar :mad:
Besvarar det din fråga? :D
Fick se lite webcam, mer bidde de inte..
Får prova igen imorrn.. men kan garantera att nästa undanflykt kommer då :näsblod

Underbart roligt att läsa alla inlägg, skrattade en hel del av alla grymma svar och motsvar,, kommer nog besöka denna tråd igen och läsa.:D
:corn

Personligen kan jag inte låta bli att undra varför Erik_G överhuvudtaget tar upp frågan. Erik, vad hade du förväntat dig för svar?

Personligen bryr jag mig föga om ni som är ute och kör har kk eller inte, så länge ni kör med lite hjärna (med det menar jag att man inte ska köra 240 om man verkligen inte klarar det, och där konsekvenserna av en olycka inte går ut över någon annan än er själva). Jag är övertygad om att det finns folk som kör jättebra utan kort, och många som kör som krattor med. Kolla bara på våra kära bilister, det finns ju många som inte borde få sitta bakom en ratt om de så fick 1,000 körlektioner. Och kolla på båtvärlden, där kan du gå och köpa en båt som är 11,99 meter lång, har 2000 hk, och det är bara att vrida om nyckeln och köra iväg. Och jag tror att det är minst lika svårt som att köra hoj.

MEN...

Hur "outlaw" man än må vilja vara kanske man kan göra även detta med lite hjärna. Jag tror inte att du Erik är den enda som kör utan kort här, men du kanske skulle tänka ett steg till, och inse att detta forum är ett öppet sådant, och att om fel person läser vissa inlägg, så kan dessa helt enkelt få för sig att slå ned mot mc-förare än mer (läs polisen). Och helt ärligt, jag tror de flesta har bättre saker för sig än att bli stoppade av farbror blå bara för att en tjomme högre upp bestämt att alla mc ska stoppas. Mitt förslag är att du helt enkelt startar ett eget forum, typ visomärsåcoolaochkörutankörkort.com. Där kan ni skryta vitt och brett om era bedrifter, utan att få något som helst mothugg, predikningar och andra tråkigheter.

DESSUTOM...

Jag kunde inte låta bli att dra vissa paralleller mellan ditt val av ämne för denna tråd, och storleken på dina genitalier... Jag tvivlar inte att du är bra på att köra hoj, men valet av ämne stinker "shit vad alla kommer tycka jag är cool" eller "alla kommer bli så avundsjuka på att jag är så outlaw". Jag dömer dig INTE för att du inte har körkort, men jag dömer dig för din inställning runt din egna förträfflighet, och följdaktligen stupiditet.

TILL SIST...

Om du är en så fantastisk förare som du verkar påstå, bra, kör hårt. Men OM jag får höra att du parkerat din hoj i bakrutan på en bil och utplånat en hel familj, förvänta dig ingen sympati från mig. Jag tror fler med mig kommer att tänka "Vad var det vi sa..."

Tack för ordet.

The Duck skrev:
2512698 Personligen kan jag inte låta bli att undra varför Erik_G överhuvudtaget tar upp frågan. Erik, vad hade du förväntat dig för svar?

Personligen bryr jag mig föga om ni som är ute och kör har kk eller inte, så länge ni kör med lite hjärna (med det menar jag att man inte ska köra 240 om man verkligen inte klarar det, och där konsekvenserna av en olycka inte går ut över någon annan än er själva). Jag är övertygad om att det finns folk som kör jättebra utan kort, och många som kör som krattor med. Kolla bara på våra kära bilister, det finns ju många som inte borde få sitta bakom en ratt om de så fick 1,000 körlektioner. Och kolla på båtvärlden, där kan du gå och köpa en båt som är 11,99 meter lång, har 2000 hk, och det är bara att vrida om nyckeln och köra iväg. Och jag tror att det är minst lika svårt som att köra hoj.

MEN...

Hur "outlaw" man än må vilja vara kanske man kan göra även detta med lite hjärna. Jag tror inte att du Erik är den enda som kör utan kort här, men du kanske skulle tänka ett steg till, och inse att detta forum är ett öppet sådant, och att om fel person läser vissa inlägg, så kan dessa helt enkelt få för sig att slå ned mot mc-förare än mer (läs polisen). Och helt ärligt, jag tror de flesta har bättre saker för sig än att bli stoppade av farbror blå bara för att en tjomme högre upp bestämt att alla mc ska stoppas. Mitt förslag är att du helt enkelt startar ett eget forum, typ visomärsåcoolaochkörutankörkort.com. Där kan ni skryta vitt och brett om era bedrifter, utan att få något som helst mothugg, predikningar och andra tråkigheter.

DESSUTOM...

Jag kunde inte låta bli att dra vissa paralleller mellan ditt val av ämne för denna tråd, och storleken på dina genitalier... Jag tvivlar inte att du är bra på att köra hoj, men valet av ämne stinker "shit vad alla kommer tycka jag är cool" eller "alla kommer bli så avundsjuka på att jag är så outlaw". Jag dömer dig INTE för att du inte har körkort, men jag dömer dig för din inställning runt din egna förträfflighet, och följdaktligen stupiditet.

TILL SIST...

Om du är en så fantastisk förare som du verkar påstå, bra, kör hårt. Men OM jag får höra att du parkerat din hoj i bakrutan på en bil och utplånat en hel familj, förvänta dig ingen sympati från mig. Jag tror fler med mig kommer att tänka "Vad var det vi sa..."

Tack för ordet.

"Okej"

Kapten Blåskägg skrev:
2512171 Plöj runt lite hennes trådar som finns i OT så kan du bilda dig en egen uppfattning :D
Men som någon skrev "Brud med för lite uppmärksamhet i verkliga livet hittar ett nytt forum, skriver lite trådar och styr in ämnet på sex, finniga killar blir blöta i byxan och börjar toklimma, brud får uppmärksamhet"
Ja vi andra har ju iaf lite kul åt det hela :)
Tackar :tummenupp

@Erik_G: Pratade precis med grabbarna på Zatzy och allt är förlåtet. De vill gärna att du kommer tillbaka och ägnar hela din tid på deras forum :tummenupp

Last edited:
Erik G är väl ett klassiskt exempel på nybörjare av denna sajt, Dock aningen för gammal för att betee sog på sitt sätt, Förvirrad kommer sånna som han till sajten och upptäcker att han inte var lika cool som han trodde när han la upp bilderna på sin oulawsvarta fighter på lunarstorm.

Här inne fanns det ju fler som också körde mc, det fanns även sånna som var riktigt duktiga på det. Men i Eriks huvud fanns fortfarande den maniska tanken "jag måste ju få respekt på nåt sätt"

Tycker vi på sporthoj låter pojken vara en del i evulotionen. Fortsätter du köra utan kort kommer du förhoppningsvis stå för konsekvenserna som blir att du slipper bekymra dig om ett fordon på ett tag, I bästa fall åker du bara dit för olovlig körning men det kan gå värre, Eller så tar denna arga lilla gosse sitt förnuft till fånga och slutar betee sig som en 15åring och skaffar behörigheten till sin maskin och slutar betee sig som en snorvalp,

Evulotionen får avgöra, Anpassa eller försvinna

sandstream skrev:
2512724 Tackar :tummenupp

@Erik_G: Pratade precis med grabbarna på Zatzy och allt är förlåtet. De vill gärna att du kommer tillbaka och ägnar hela din tid på deras forum :tummenupp

:rofl :rofl :rofl
You just saved my morning, thank´s dude :tummenupp

Erik_G skrev:
2512302 I helgen ska jag lyssna på Manowar och köra hojj. Men först ska jag se lite Ghost Rider för att hitta inspiration.

Ghost Rider drar ändå hojjen på slangen i 300km/h+++, det är mer än vad ni klarar så jag tycker att vi n00bs ska lära av mästaren. Åker man 400km/h+ på en hojj utan kåpor är man inget annat än gud.

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :lol :lol lilla gubben :pannkyss du har ju humor!!!

Tänkte att vi kanske skulle kunna ta och göra en liten ansträngning här på SH och skrapa ihop ett litet bidrag till lille Erik så han får råd att ta sitt körkort till våren... hummm vad sägs?:va :va

//crw

Inte så länge sen jag fick MC-kort nu. Inser nu att jag varit HELT fel ute, jag skulle struntat i det!! Det är ju mycket häftigare utan! Sen vill jag också ha tips på hur jag ser cool ut på hojen.

crw skrev:
2512781 Tänkte att vi kanske skulle kunna ta och göra en liten ansträngning här på SH och skrapa ihop ett litet bidrag till lille Erik så han får råd att ta sitt körkort till våren... hummm vad sägs?:va :va

Näää, bättre att vi skramlar till nåt som gör att han ser coolare ut och får ligga :D

Last edited:
Erik.....

....stoppar man in huvudet i ett getingbo, så blir man stucken...

Vi skulle ha kunnat ignorera dig helt, men valde att försöka få dig till att börja med på tanken att UTBILDNING i hur man HANTERAR en mc är rätt väg att gå...olycksstatistiken i år talar för sig själv.

Vill man inte lyssna, tro att man är så duktig att man grejar det själv, ja du är du jesus, har man sedan, om det nu är så, Ghost Rider gudsdyrkan, då är det troligt att du får möta själva överguden vädigt snart. Tragisk wannabefigur du måste vara uppe i byn, svårt att hävda dig bland epatraktorerna ??

Det står fel användartitel under avataren, "Dickless" passar bättre.

ps. Vill bara poängtera att en av mina gixxer,s är en gamal burk med 158 häst på slangen, riktigt trött , min morsa använder den till kyrkan på söndagar.

crw skrev:
2512781 :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :lol :lol lilla gubben :pannkyss du har ju humor!!!

Tänkte att vi kanske skulle kunna ta och göra en liten ansträngning här på SH och skrapa ihop ett litet bidrag till lille Erik så han får råd att ta sitt körkort till våren... hummm vad sägs?:va :va

//crw

Ingen ide, han skulle ändå inte grejja uppkörningen, alldeles för kass på att köra..samt för dum för att lära sig. "OKEY"

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...