Marcin_go
Ny medlem
Är det lika illa att köra utan kort om man inte har orkat ta den som det är att köra utan för att man har blivit av med den?! (moraliskt sett då)
Edit:
Glömde ---->
:corn :corn :corn
Edit:
Glömde ---->

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Erik_G skrev:2511674Jag är endast intresserad av er (oss) som åker hojj utan körkort här inne,
(Hur många av er åker utan körkort här inne) <---- Inne hoj kör man ute![]()
Vad ja vet så åker väll alla på gatan o inte här inne på SH eller kör du data spel![]()
//Robin
Lam-Kaka skrev:2511920Får hoppas det inte går som den andra killen här på sporthoj som körde utan körkort, han fick ju lifta en bit med en bil efter att han råkade köra in i den, när den svängde ut framför honom....vissa saker lär man sig när man tar mc kortet...
Captain_Insane skrev:2511736har en kompis som kör utan kk, men det är deffenetivt inte för att han vill vara cool, snarare att det är en klassfråga idag om man ska ha råd att ta ett. först måste han ha bil kk, sen mc kk, och har man inte pengarna är det inte lätt alla gånger, fast jag är säker på att han är en mycket "bättre" förare än mig när det gäller hantera hojjen, sen trafikvettet är väll ungefär samma... ung o dum...
Erik_G skrev:2511674Jag är endast intresserad av er (oss) som åker hojj utan körkort här inne, så ni andra kan klicka på [Bakåt] och läsa en annan tråd.![]()
Jag åker utan kortet. Kanske tar jag det till sommaren, men troligen inte! Vem ska ta mig? Snutarna på en rutten Africa Twin -92?![]()
Ni då? Orkar ni engagera er och ta kortet?
Erik_G skrev:2511950Vad är det för saker? Att man inte ska svänga in framför en bil som kommer?![]()
Haha, då måste man verkligen vara sämst.
jooooo de rokkarBackblade skrev:2511969Synd att du är en sån som behöver lära dig lite sans genom den hårda skolan. Och tro mig, det är inget jag önskar dig.
HanneZ skrev:2511972jooooo de rokkar![]()
Man får käka balla piller!Backblade skrev:2511989Vad är det som "rokkar" med det?
HanneZ skrev:2511996Man får käka balla piller!
Backblade skrev:2511969Synd att du är en sån som behöver lära dig lite sans genom den hårda skolan. Och tro mig, det är inget jag önskar dig.
Erik_G skrev:2511950Vad är det för saker? Att man inte ska svänga in framför en bil som kommer?![]()
Haha, då måste man verkligen vara sämst.
sandstream skrev:2511992SH måste vara ett av de sämst modererade forumen.
Så fort Swedie är borta börjar lunar-trådarna blomma![]()
Erik_G skrev:2512002Okej Jesus, det är tur att jag har dig som kan predika och lära mig livets stora gåtor. Utan dig hade jag aldrig klarat upp detta. Tack store Jesus som gillar att predika.
lasse kongo skrev:2511778fan va alla klagar på dig...
har körkort men kör ostrypt så det är väll samma sak om man blir stannad? tänkte "övningsköra" nästa år fyller år sent... och trött på 125cc
Backblade skrev:2511963Umm.. klassfråga? Jag jobbar som kassabiträde på bensinstation och bor i en egen lägenhet. 24 år.
Jag har 0:- i sparade tillgångar. Jag fick ett lån på banken (70.000) köpte min Suzuki GSX-R 750 -02 för en del av pengarna, resten utrustning och annat skoj.
Jag betalade min halvförsäkring på 13.000 per år själv och den stod på mig.
Utöver det har jag bil och mc kort (som jag förövrigt betalade själv) fick dock hjälp med bilkörkortet men det tog jag vid 18 års ålder och hojkortet vid 23.
Så det är ren skär b-u-l-l-s-h-i-t om att det är en sk. klassfråga. Handlar bara om vad man vill lägga pengarna på. När jag körde hoj gick det mesta till lånet, försäkringen och bensin men då gick jag inte ut och annat grejs. Handlar bara om vart man lägger pengarna.
Glömde jag säga att varken jag eller mina föräldrar är adliga?
![]()
Backblade skrev:2512019Att vakna upp med kroppsdelar förlamade är inte det roligaste som finns, men betvivlar att du tar in vad jag säger. Så good luck. Skada inte någon annan bara för att du är en idiot.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |