Hur många av er åker utan körkort här inne?

• Thread starter Thread starter Erik_G
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Captain_Insane skrev:
2511736 har en kompis som kör utan kk, men det är deffenetivt inte för att han vill vara cool, snarare att det är en klassfråga idag om man ska ha råd att ta ett. först måste han ha bil kk, sen mc kk, och har man inte pengarna är det inte lätt alla gånger, fast jag är säker på att han är en mycket "bättre" förare än mig när det gäller hantera hojjen, sen trafikvettet är väll ungefär samma... ung o dum...

Känns det inte lite krystat att försvara dom som kör utan hojkort?

Din mamma måste vara stolt..:arsele

ja e också född 83 o kör utan kort för att får inte ta nåt kort...
o man kör alltid för fort ändån så man hade endån blivit av med kortet om dem tar en... Outlaw rules

Erik_G skrev:
2511674 Jag är endast intresserad av er (oss) som åker hojj utan körkort här inne, så ni andra kan klicka på [Bakåt] och läsa en annan tråd. :D

Jag åker utan kortet. Kanske tar jag det till sommaren, men troligen inte! Vem ska ta mig? Snutarna på en rutten Africa Twin -92? :yoparty

Ni då? Orkar ni engagera er och ta kortet?

Swedie sa:
Erik_G, du är bemärkelsen av gnällkärring med dubbelmoral. Du säger att det är skit och spyr över sajten, men ändå använder du den?

Nä, om du är så präktig. Visa hur man SKA uppföra. Du predikar rätt hårt om att andra gör fel, men se på dig själv i den här tråden.

Du får en chans till. Men inte i den här tråden. Den är härmed låst.

HAHA don´t push your luck! :D

don_tomazo skrev:
2511772 Swedie sa:
Erik_G, du är bemärkelsen av gnällkärring med dubbelmoral. Du säger att det är skit och spyr över sajten, men ändå använder du den?

Nä, om du är så präktig. Visa hur man SKA uppföra. Du predikar rätt hårt om att andra gör fel, men se på dig själv i den här tråden.

Du får en chans till. Men inte i den här tråden. Den är härmed låst.

HAHA don´t push your luck! :D

Med tanke på ett PM jag fick från en av moderatorerna så lät det som att jag skule få vara kvar trots den dåliga sidan av SH med alla GNÄLLKÄRRINGAR! Dont push your luck gnällkärring. :D

fan va alla klagar på dig...

har körkort men kör ostrypt så det är väll samma sak om man blir stanaad? tänkte "övningsköra" nästa år fyller år sent... och trött på 125cc

kenny_dff skrev:
2511771 ja e också född 83 o kör utan kort för att får inte ta nåt kort...
o man kör alltid för fort ändån så man hade endån blivit av med kortet om dem tar en... Outlaw rules

Och med tanke på dina tidigare inlägg vet vi att du också saknar några indianer..

Gabor skrev:
2511738 Du är inte född , du är dum.....:arsele

Är du fortfarande sur över att jag kallade din gammelGixxer för skit i den andra tråden? :pannkyss

Soms sagt. Två alternativ med den hojjen. Antingen bär man dunkar eller så glider man in med dubbla lager ultramörk på visiret. :D :D

Last edited:
Erik_G skrev:
2511674 Jag är endast intresserad av er (oss) som åker hojj utan körkort här inne .....

Hmm, åka hoj härinne :va
Heter du Tron :D

(Det var väl så den där figuren hette som åkte hoj i en dator, eller var det filmen som hette Tron. Hur som helst så var den lika B då som du är nu).

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul