Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
lorkan skrev:2511731Den här tråden kommer definitivt att spåra ur...
See my point?![]()
Tror du?
Mja kanske?
Eller en diskutionsbas!
Hårfint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lorkan skrev:2511731Den här tråden kommer definitivt att spåra ur...
See my point?![]()
Captain_Insane skrev:2511736har en kompis som kör utan kk, men det är deffenetivt inte för att han vill vara cool, snarare att det är en klassfråga idag om man ska ha råd att ta ett. först måste han ha bil kk, sen mc kk, och har man inte pengarna är det inte lätt alla gånger, fast jag är säker på att han är en mycket "bättre" förare än mig när det gäller hantera hojjen, sen trafikvettet är väll ungefär samma... ung o dum...
Kamikaze kid skrev:2511740Tror du?
Mja kanske?
Eller en diskutionsbas!
Hårfint!
Andreéas skrev:25117301983? hmm.. borde va så gammal att du fattar att det inte är TUFFT att köra utan kort... eller har jag fel?
lorkan skrev:2511756Que?
Ja, den kommer spåra.:corn
lorkan skrev:2511743Känns det inte lite krystat att försvara dom som kör utan hojkort?
Erik_G skrev:2511674Jag är endast intresserad av er (oss) som åker hojj utan körkort här inne, så ni andra kan klicka på [Bakåt] och läsa en annan tråd.![]()
Jag åker utan kortet. Kanske tar jag det till sommaren, men troligen inte! Vem ska ta mig? Snutarna på en rutten Africa Twin -92?![]()
Ni då? Orkar ni engagera er och ta kortet?
don_tomazo skrev:2511772Swedie sa:
Erik_G, du är bemärkelsen av gnällkärring med dubbelmoral. Du säger att det är skit och spyr över sajten, men ändå använder du den?
Nä, om du är så präktig. Visa hur man SKA uppföra. Du predikar rätt hårt om att andra gör fel, men se på dig själv i den här tråden.
Du får en chans till. Men inte i den här tråden. Den är härmed låst.
HAHA don´t push your luck!![]()
kenny_dff skrev:2511771ja e också född 83 o kör utan kort för att får inte ta nåt kort...
o man kör alltid för fort ändån så man hade endån blivit av med kortet om dem tar en... Outlaw rules
lorkan skrev:2511794Och med tanke på dina tidigare inlägg vet vi att du också saknar några indianer..
Bärgren skrev:2511804Man kan nästan tro att Chernobyl-olyckan inträffade 1983.![]()
Gabor skrev:2511738Du är inte född , du är dum.....![]()
Erik_G skrev:2511674Jag är endast intresserad av er (oss) som åker hojj utan körkort här inne .....
Hmm, åka hoj härinne![]()
Heter du Tron![]()
(Det var väl så den där figuren hette som åkte hoj i en dator, eller var det filmen som hette Tron. Hur som helst så var den lika B då som du är nu).
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |