spectre skrev:Det var nog inte därför jag skrev: "vet inte hur aktuell den är just nu"...
...och jag svarade!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
spectre skrev:Det var nog inte därför jag skrev: "vet inte hur aktuell den är just nu"...

Fluxir skrev:det är inte så att du e snut va???![]()
Kompisen har oxå han en bil som gått som taxi, mörktonad bak, två antenner på taket å mörkblå bil... rätt många som tar den som civilare, han funderar på å skaffa extraspegel på höger sida, bara för å jävlas med folk... Mopeder e rätt kul å parkera brevid å se vilka som blir nervösa...![]()

hassethehen skrev:Polisens röda SAAB måste ha rekord i fasttagna fortkörare på Dag Hammarsköldsleden i Göteborg. Har sett stoppade bilar (av just en röd SAAB) varje vecka sedan i höstas.
Brrrr, Scary!
Tillägg: Den är helt diskret. Vågar inte köra om några röda SAAB i olaglig hastighet längre...![]()

Evil M skrev:I höstas när jag åkte från sthml så hade en röd volvo740 civilpolisbil stoppat en bilist så det är inte bara nya bilar dom åker i. Sen är det ju inte samma bilar hela tiden väl, dom byter väl städer undan för undan? Kanske nått jag bara fått för mig?

Mark skrev:Jag pratade med en polis från knarkroteln, han sa att där bytte dom (hyr)bilar varannan månad eller nåt liknande.
Kanske byter inte civil(trafik)poliserna sina bilar lika mkt eftersom dom inte har med lika mkt spaning och göra...![]()
jaja, vissa bilar har ju faktiskt rullat runt väldigt länge här i gbg...
nu ska ja äta lunch! så de så!
KawaChris skrev:Är det inte så att dom alltid är två i bilen? Och har dom uniform eller civila kläder?
Coola Ola skrev:Just SAAB 9-5 med regnr AGS 593 har rullat i GBG sen 2000 nån gång (då jag jobbade som bilbud) så de byter nog inte varje dag direkt.
Finns alla varianter men det är ju vanligare att de är två och uniformerade.
Rasorblade skrev:Måste de inte var två i bilen för att binda till brott?!
MrGooFy skrev:Jag vet att Borås och Göteborg byter bilar med varandra lite då och då, är ju inte omöjligt att fler gör så. Blir lite jobbigt att hålla koll på dom då. Men med hojen spelar det ju mindre roll. Lättaste sättet att veta att man fått en snut bakom sig när man har hojen är att alltid ligga såpass fort att bilar vanligen inte vill haka på.

Anton_Ljunghusen skrev:Hm... De få gånger jag sett civilare i lund har dom alltid haft sin kostym på sig.
Brukar dom ha det?
Anton_Ljunghusen skrev:Hm... De få gånger jag sett civilare i lund har dom alltid haft sin kostym på sig.
Brukar dom ha det?
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!