Hur många öl kan ni dricka utan att kissa?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Jadu öl är väl en 4-5st sen är det kört som sagt, men det är rätt olika ibland får man pissa efter varje öl och ibland så räcker det med 2 ggr på hela kvällen.

Var aldrig nån höjdare på att hålla mig i fält, 3 dagar var väl som längst tror jag. Hellre 10 min på fälttoan än att vara skitnödig hela jävla dagarna.

Tror lumpen var det särklass längsta uppehållet jag hade när det gäller skinhissar 3 veckor är väl det längsta man hållit sig.
Tror nog att jag aldrig slet i den i boden medans vissa på logementet tog en bunt tidningar och gick och "tränade".

Men på bussresan hem då gick telefonen varm, skickade sms till höger och vänster för att få påsen tömd :banana

Twosaint skrev:
Tror lumpen var det särklass längsta uppehållet jag hade när det gäller skinhissar 3 veckor är väl det längsta man hållit sig.
Jävla tjat om lumpen hela tiden, vad har lumpen med kiss att göra?

Lumpen är för muppar som tror sig göra nytta å leka krig ;)

Här snackar vi fetast kiss-blåsa.... :D :rolleyes: :3freak ;)

Kia skrev:
Dricker aldrig öl så jag har aldrig haft funderingar kring hur många jag skulle kunna hälla i mig innan jag måste pissa. :va

Har dessutom vääldigt svårt att bli särskilt imponerad av prestationen att hälla i sig så mycket bara för sakens skull. Blir ganska äcklad när en kille som precis hällt i sig 10 bärs kommer fram på krogen och ska försöka sig på en snitsig ragg replik... :huvet

Nä ska man dricka och bli full ska man göra det med stil ialla fall... :fyllisar :yoparty

Stil, champis i baksätet på en Limo, sen spy i ishinken, de e stil de... :D

Gabor skrev:
Stil, champis i baksätet på en Limo, sen spy i ishinken, de e stil de... :D

Det är betydligt billigare att diska ur en ishink än att sanera en hel limousine, så jaa det är stil.... :yoparty

IronMike skrev:
Jävla tjat om lumpen hela tiden, vad har lumpen med kiss att göra?

Lumpen är för muppar som tror sig göra nytta å leka krig ;)

Här snackar vi fetast kiss-blåsa.... :D :rolleyes: :3freak ;)
Vad du försöker att säga är alltså, att när du mönstrade så kom en statlig myndighet fram till beslutet att du inte ens dög till att kratta tomhylsor ?? :lol

Kia skrev:
Dricker aldrig öl så jag har aldrig haft funderingar kring hur många jag skulle kunna hälla i mig innan jag måste pissa. :va

Har dessutom vääldigt svårt att bli särskilt imponerad av prestationen att hälla i sig så mycket bara för sakens skull. Blir ganska äcklad när en kille som precis hällt i sig 10 bärs kommer fram på krogen och ska försöka sig på en snitsig ragg replik... :huvet

Nä ska man dricka och bli full ska man göra det med stil ialla fall... :fyllisar :yoparty

...personen som raggar på dej kanske trodde du var en kille :hihi

Idag lyckades jag dricka en öl och pissa tre gånger efter det. Tänk, jag kan inte göra någonting rätt.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back