Hur många åkte MC idag?

Jag åkte inte en meter men däremot startade jag upp mitt TTR bygge för första gången sedan byggstarten för 1,5 år sedan.
Hojen är nu påställd och försäkrad så med en del pill i morrn kanske det blir en sväng:)

Jag åkte idag (fast jag har åkt ett tag redan).

Har kört i ca 2 veckor nu till och från jobbet. Hägersten - Sätra samt en del turer kvälls tid. :)

de var nog dig jag såg. en yama. såg ut att va en 600 'bara'

Hubba Bubba :crash Honda cbr 600 rr? Hur fasen har du råd?

Jag sparar och sparar och sparar.... sedan sparar jag lite till. En z750 ska jag ha innan sommaren är slut! :yoparty

ja du..jobbat heltid sen jag var 18. jag betalar av på lån. köpte först en billigare 600 f som jag nästan betala av hela lånet, så när de var gjort ville jag ha en snyggare. själva hojpriset är ingen fara, de e försäkringarna som suger

Last edited:
27 mil idag på 250:ian. :yoparty

Dock ej premiär....

Bidde 9 mil i fintempo (vad det är kan ni fundeeeera på) Nu har man precis avnjutit en kall i bubbeln, sen blir det mer av den varan :fyllisar

Premiär turen idag !!!! Blev en liten vända idag på några mil.... 15-16 grader ! Perfa !!
Såg en hoj idag när jag spelade golf som verkligen blåste ur motorn på vägen brevid
Såg ut som bilarna stod still......

8 mil idag, wohoo :D Men de e många som kommit ur idet och inte vågar släppa styret och hälsa ute på vägarna, eller så är de för coola för d :tungan
Rastade bubblan en kort kort sväng idag också... var tvungen att fylla på luft i däcken så den inte skrapar i backen :yoparty

Imorgon ska det regna här :mad:

Älskar våren och förbannar att jag bor i fel ända av världen. Vinter och elände, tjäle som skapar sprickor, gupp och hål, grus mot halkan som ligger alldeles för länge. Tvi och blä.

Men nu är det vår! :tummenupp
Körde ca 8 mil idag, totalt 33 mil sedan 1 april! Love it!! :banana

14Mil idag...Fan va roligt det är! Kanske blir några mil i morgon också:rolleyes:

Premiär turen idag..
Blev 10 mil runt här i järfälla, grymt härligt.. ska se till att de blir några mil imorgon också.. :)

Blev en 12 mil idag & 16 mil igår :)
Träffade en hel del folk ute faktiskt. Nu ska bara bilisterna vakna till liv & inse att vi är ute igen

Blev en tur idag. Jag startade från Hässleholm klockan 07.00 (ca 0 gradet). Körde ca 10 mil till Landskrona. (frös en del om fingrarna). Körde från Landskrona klockan 13.00 mot Lund och sedan vidare mot Hässleholm.(via småvägar Södra sandby, Gårdstånga, Eslöv, Höör) Vid denna tiden var det betydligt skönare. rundan blev ca 28mil. SKÖNT!!! Nu börjar livet igen!!!

Blev väl en ca 40 mil igår för min del ;)... Dock har jag åkt en vecka redan.
Härligt med sol och värme:banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...