Hur många äter & surfar SH samtidigt

Jag äter

• Antal röstningar
    0

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag erkänner att ofta så sitter jag med en baguette i handen (nej inte en sådan din snuskhummer) och surfar på SH medans jag äter, är jag abnormal eller är detta normalt.

Jag har brödsmulor och kaffespill i tangentbordet, man kan kanske ha gladpack över som skydd, tangentbordskondom eller nåt...

Aldrig, det är ju det jag gör när jag jobbar :hihi

Måste ju ha rast ibland också :rolleyes:

jag brukar sitta ganska så ofta och mumsa i mig middagen framför datorn. vet inte varför, men jag ser det som "roligare att käka mat" typ..

maten håller sig dock på tallriken, inte på tangenterna :)

Ensam är du då inte.

Käkade nyss frukost framför SH.
food-smiley-010.gif

Tangentbordet är en riktig bakteriehärd! Det skulle förmodligen vara bättre att äta direkt från locket på toastolen...

GSXR1100R skrev:
Jag erkänner att ofta så sitter jag med en baguette i handen (nej inte en sådan din snuskhummer) och surfar på SH medans jag äter, är jag abnormal eller är detta normalt.

Är tjejen bortrest eller något så blir det ju ändå bara något lättlagat... och enda middagssällskapet blir ju SH-folket. Man vill ju inte äta själv!

korvgubbe skrev:
Är tjejen bortrest eller något så blir det ju ändå bara något lättlagat... och enda middagssällskapet blir ju SH-folket. Man vill ju inte äta själv!
Fan va bra, då kan vi köra ett jättepartaj i kväll, alla som sitter hemma och surar kan logga på 18.00 ikväll, ladda upp med mat & öl så blir det paaaarty :banana

Tips för colaspillande sluskar är helkapslade tangentbord, har för mig att jag har sett IP68-klassade sådana någonstans, dock skitdyrt, men vad gör man inte för att kunna smälla in det i diskmaskinen när det börjar bli klibbigt?

Fukost, lunch, kvällsmat, chips, godis, läsk, öl = Framför datorn.

Middag: Köket (köks-TV såklart).

GSXR1100R skrev:
Fan va bra, då kan vi köra ett jättepartaj i kväll, alla som sitter hemma och surar kan logga på 18.00 ikväll, ladda upp med mat & öl så blir det paaaarty :banana

Tyvär för SH-partajet är min lilla ängel hemma och lagar mat åt mig ikväll. Så jag lär gotta mig med någon hemlagad trerättersmiddag som sköljs ned med lite rött och sedan en kall öl så jag får tyvr lämna återbud till kvällens SH-dinner..

Aldrig framför datorn - det är en principsak. Vill inte att datorn ska ta över hela mitt liv. Det är illa nog som det är.

GSXR1100R skrev:
Jag är på. Fast jag äter bara penicillin. :mad:

Klart man käkar framför burken(snett uppe bredvid egentligen). Har en fotölj bredvid för eventuella filmstunder också :)

Just nu dricker jag öl framför datorn... :öl Men mitt tangentbord är lite svårmanövrerat sedan den gången min sambo försökte sig på samma sak.. framför MIN dator :fatta!
Nu fungerar inte riktigt alla knapparna som de ska.. men med lite våld så kan jag trycka ner även "ö" och piltangenterna.. :tungan

Flyer skrev:
Tangentbordet är en riktig bakteriehärd! Det skulle förmodligen vara bättre att äta direkt från locket på toastolen...

Lite skit har väl ingen dött av :rofl
Händer ibland att man käkar framför datan men inte ofta.
Dock var jag mer rikstagande igår o fixa till pumpen i sköldpaddans akvarium o sedan käka hamburgare utan att tvätta nävarna.Eh tror o hoppas på att han inte har nån salmonella så pigg krabbat som den är o man har inte blivit dålig tidigare av varken sköldis eller ormar.

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back