Hur många är ni som åker hoj

Knixen skrev:
Hur många är ni?
Vart brukar ni samlas?

Det varierar. Men allt från 2 upp till ca 16 kan jag tro...

En gång i månaden anordnar Road Rage MC en körning. Då är vi minst 6 st i alla fall...

Torget i Uddevalla brukar vara samlingsplatsen... Onsdagskörningar kommer nog även vara vanligt förekommande i sommar...

Välkommen att hänga med!

Skulle gissa att lör eller sön körningar kommer vara skapligt vanligt me...
Förra året va det lör kl 12 så fort vädret va bra.

Wolfskin skrev:
helt klart!!!
Hade två som hängde med förra året...

Men en av dom två har numera gått ifrån det.
Det var allt förfrestande att leka med den trots att man inte har kunskapen om det :huvet Orkade inte offra fler kroppsdelar :3freak

Så nuförtiden blir det kissecat istället. :hihi

Bladehunter skrev:
Har hört en del snack om onsdagar, har varit där å kollat ett par onsd. kvällar men ingen där. :confused:
Det har inte blivit så mycket av det. Men jag tänker i alla fall försöka vara på torget klockan 18.00 varannan onsdag, startar från och med imorgon...

Bladehunter skrev:
Kanon. Då skall iaf jag försöka dyka upp.
Nu kollade jag precis på dina bilder. Var det inte dig som jag stannade och pratade med utanför Sixten's (Shell) i Uddevalla, typ samma dag som du hade hämtat bladen? Jag körde en svart bil just då...

Firefly skrev:
Nu kollade jag precis på dina bilder. Var det inte dig som jag stannade och pratade med utanför Sixten's (Shell) i Uddevalla, typ samma dag som du hade hämtat bladen? Jag körde en svart bil just då...
Stämmer bra.Frågade efter dig i söndags på torget men du var bortrest tror jag. Missade körningen tog en stund innan de kom nått folk så jag blev tvungen å dra. Hoppas på större tur img... :)

Bladehunter skrev:
Stämmer bra.Frågade efter dig i söndags på torget men du var bortrest tror jag. Missade körningen tog en stund innan de kom nått folk så jag blev tvungen å dra. Hoppas på större tur img... :)
Stämmer. Jag var uppe i våran stuga i Dalarna... Ingen hojkörning men en del fyrhjuling blev det gasat där uppe...

Det är uppehåll för tillfället. Men väldigt blött ute... Hur blir det med körningen i eftermiddag tro?

Det var ett nytt ord för mig... Fast det låter som ett smeknamn på nån som kör mycket i vatten/regn.... :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman