Ducce Micke
Ny medlem
Hej!
Undrar hur man mäter kedjan för att se om den börjar bli dålig. Är det centrum mellan nitarna eller?
Mvh
Mickeninja
Undrar hur man mäter kedjan för att se om den börjar bli dålig. Är det centrum mellan nitarna eller?
Mvh
Mickeninja
