Hur lyckades jag?

den där bilden är ganksa gammal va?.. förövrigt är det skillat att sätta 20m stoppie när man kollar rakt ner i marken =)

Last edited:
"Stoppie på isgata.."

Isgata är för mig blankis på gatan. Kan man göra stoppie på detta underlag med odubbade däck trotsar man naturlagarna...

Så nej, det handlar inte om att folk är kinkiga.

Men tittar man på bilden ser man ju ganska tydligt att det inte är en "isgata". :)
Det behövs ju egentligen bara en liten fläck där det är hyfsat fäste för att bromsa upp den på framhjulet, sen är det ju bara att rulla. :rolleyes:

Btw, jo, folk är kinkigare på vintern. :arsele

Jag tycker iaf att trådstartaren gör det bra...låt oss se hur många som klagat i denna tråd kan lägga upp egna vinterstoppies! om någon alls....

Hatar folket som klagar över internet och inte kan göra det själva!

Snyggt jobbat dude, kan inte ens få upp den i vanliga fall!

Jag fattar inte vad du gjort mot dom andra i den här tråden för att dom ska balla ur sådär :va Men men, läsa lite moppefuckobattle såhär på kvällskanten är alltid kul.
Väx upp grappar! :lol

Jävlar vilken bugg det blev i min dator nu. Jag skulle precis gå in på SH och läsa en tråd så hamnade jag på Zatzy. Ännu märkligare är att jag är reggad här dessutom, med samma namn som på SH? Fattar ingenting. :confused:

Jag tycker iaf att det var jävligt snyggt gjort!
Alla andra som klagar gnäller kan nog inte ens få upp framhjulet.. :)

ser knappast ut som blankis som de låter på texten man läser :tungan

Ingen här inne kan göra en stopie på isgata, men ingen här inne kan stava ordentligt heller, finns ju inget som ser värre ut än när någon käftar med någon annan, och dessutom inte kan stava ordentligt. Det lägger liksom ribban för hur tråden kommer att eskalera.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman