Hur lurar man tillbaka sitt körkort?

xtreme

Småhojsmissbrukare
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
Såld
En polare blev av med lappen här om dan! Han skrev inte på böterna... och nu undrar vi om det finns några kryphål? Alla tips är välkomna! Har hört att det finns speciella advokater som fixar sånt här...

Jag har också lust å veta.
Hur försvarar man 119 på 50-väg? :va

Synd att det inte går att muta snutarna när man råkat köra lite för fort, det skulle spara samhället mycket rättegångskostnader och liknande. :crash

"min kompis har..." och "min kompis har..." Erkän nu att det är du som blitt av me lappen! :tungan

Teo skrev:
"min kompis har..." och "min kompis har..." Erkän nu att det är du som blitt av me lappen! :tungan

Nej, jag har haft tur! Dessutom har jag en garageportsöppnare! Men min dag kommer väll den oxå! Radar, övervakningskamera, pilot, helikopter går man ju inte säker från!

Någon som har erfarenhet av trafikjuristen? Stannar det på 1743:- eller? Är han
"ok"

EBS skrev:
Jag har också lust å veta.
Hur försvarar man 119 på 50-väg? :va

Säg att du va på väg till poliserna för att säga till dem at de va någon galning som förföljde dig därför drog du på :3freak

Men skrev du på på plats fick du se att de mätt up de eller kollade du så allt va "ok"

Jag skrev som anledning "Körde en 2-taktare, denna typen av hojar måste gasas ur för att gå rent. Detta gjorde jag där jag ansåg det lämpligast."

EBS skrev:
Va fan skulle jag säga då? :D

"Nej men... jag tyckte att 120 passade sig på en 50-väg"? :rolleyes: ;)

Du tycker inte att det var passande att de samtidigt drog in ditt kort då? Jag menar, att man kör 70 för fort på motorväg men på en femtioväg? Näe, varför skriver jag det här!? Jag är ju ingen moralkärring för fan! Tycker bara att poliserna ska hålla sig i stan så jag kan köra fort på motorvägen..... :)

Nyheter
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...