Hur luktar fisk?????

hej på er flickor, sa den blinde mannen när han gick förbi fiskhandlar'n på torget

fixar inte det där med infoga bilder men jag kan ta en "fiskehistoria..eller tre eller fyra"

:hej
Turisten: Skulle det räknas som en förbrytelse om man tog en eller två öringar i det här vattnet?Bonden: Nej, snarare som ett mirakel!

Två distingerade herrar hade kommit överens om att göra ett morgontidigt abborrmete. För att öka spänningen slog de vad om att den som först fick en fisk skulle bjuda den andre på lunch på Klubben i Sandhamn. I den härliga morgonsolen lyser de båda flötena nymålat vita. Plötsligt får den ena av herrarna napp och får upp en knappt lovlig abborryngling.
- Hur fan kunde jag få en fisk som inte ens hade nån mask på kroken.
- Har du krok du?

En öring stod bakom en sten och grät.
- Varför gråter du? frågade en som var större.
- Jag gråter därför att jag är så liten, svarade den första öringen.
- Dumheter, sa den stora öringen. Hugg på Karlssons fluga därborta så växer du varje gång han berättar om dig

Den nybildade fiskeklubben hade sitt första sammanträde och i samband med det en innehållsrik och ganska våt middag. Efter middagen skulle man gå ned till bron och meta. Den som drog upp de flesta fiskarna skulle få en pokal. Middagen drog emellertid ut på tiden och först vid ettiden på natten vandrade man iväg med sina spön.

Ordföranden gick i spetsen med en ficklampa, som slutligen fångade broräcket i sin ljuskägla. Alla ställde upp på bron och kastade ut under sammanbiten tystnad. Endast då och då hördes någon grymta över att det aldrig nappade. Slutligen grydde morgonen och just då rusade det första morgontåget fram under bron!

;) ;) ;) :rock :squid

hahaha, du är helt otrolig! Var får du allt ifrån?

Min sjuka/friska hjärna!!
Situationshumor hade engelsmännen kallat det!!!
:bow :tummenupp

Nyheter
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...