WestW
.
V-sida på en GSXR600 år 98 med en liten spricka. Antar att det är något skummt material magnesium eller nått?
Tvåkomponent Epoxy?
Tvåkomponent Epoxy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Naurin skrev:2345541Lyfter tråden då jag har spräckt generatorkåpan. En kompis jobbar på ett företag som lagar svetsar och där finns förmodligen ngn som kan svetsa aluminium. Frågan är bara: är kåpan i aluminium? Eller är det magnesium? Eller en blandning?
Naurin skrev:2345541Lyfter tråden då jag har spräckt generatorkåpan. En kompis jobbar på ett företag som lagar svetsar och där finns förmodligen ngn som kan svetsa aluminium. Frågan är bara: är kåpan i aluminium? Eller är det magnesium? Eller en blandning?
WestW skrev:2347339Fick tag på en beg för 300-400kr.
Knappt lönt att hålla på och laga då
WestW skrev:2026474V-sida på en GSXR600 år 98 med en liten spricka. Antar att det är något skummt material magnesium eller nått?
Tvåkomponent Epoxy?
Naurin skrev:2347632Har beställt en ny från staterna, men det kan ju ta en 3-4veckor innan den kommer så tills dess vill jag bara ha den nödlagad
Dr.Bike skrev:2347661Har en kompis i V-ås som kan svetsa. Då har ni en i reserv![]()
WestW skrev:2347727Vi får ta det om hon går i backen och blir i behov av att lagas.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |