Hur långt

kosz

Ett mcsvin
Gick med
28 May 2005
Hoj
H-D FXSTB
Hur långt har du kört i år? Jag började min säsong 26/5 och har kört 697 mil fram till idag. :banana

I runda slängar 1100 mil på olika hojar.

Ca 200-300 på x11.an i början på säsongen och 800 mil på Duken,det finns säkert 200-300 mil kvar på säsongen :yoparty

Långa farbron skrev:
I runda slängar 1100 mil på olika hojar.

Ca 200-300 på x11.an i början på säsongen och 800 mil på Duken,det finns säkert 200-300 mil kvar på säsongen :yoparty
Fan vad du kör farbron hur hinner du spamma jag har snart ett inlägg om dan 0,98 sist jag kolla :)

Ca: 700 mil och då tog jag kortet i år... Så nästa år kommer det bli de dubbla :)

Körde upp sista maj sen dess ar jag kört cirka 600mil!
På en tvåtaktare ;)

Fan ocskå , jag körde upp 7:e juni och har bara hunnit 350 mil , men varannan vecka så har jag min dotter på 3 år här, så då kör man bara till och från jobbet, men sesongen är ju inte slut än ,,

Körde upp 6 juli och skulle vänta till hösten för att göra ett höstkap... :rolleyes: .. hade lappen i handen 1 vecka så kunde jag inte hålla mig :yoparty 380 mil :tummenupp

svinkallt skrev:
Körde upp 6 juli och skulle vänta till hösten för att göra ett höstkap... :rolleyes: .. hade lappen i handen 1 vecka så kunde jag inte hålla mig :yoparty 380 mil :tummenupp

Medlem i svinkallt Mc?

Runt 1300. Säsongen började sista mars med en dagstur på 130mil (Sverige-Österrike). Ninjor är touring. På hemvägen blev det sträckkörning 170mil. Sov fint sen :) . Hunnit med 1 bak och 1 fram.

/O

shiiit hehe det känns som om jag inte kört mkt :3freak

vart försvann tiden har hittils kört 320mil :död

hmm ajaj ja får skylla på att jag har avrit bortrest större delen av sommarn tar igen det nästa sommar :banana

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN