Hur långt ska man gå?

Dale Cooper

Approved by Jenna Jameson.
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Yamaha R6 -99
Hur långt ska man gå för att försvara sin hoj?

Hamnade i slagsmål med ett gäng utanför en mack när jag knuffade bort en kille som var på min hoj (försökte bland annat gasa med VÄNSTRA handtaget :huvet ) och inte slutade när jag sa till honom.

Visst är det onödigt att bråka, men när en full person, som när som helst kan tappa balansen och välta ens ögonsten, är framme och jävlas måste man ju försvara sin egendom anser jag.

Nu slutade min incident bra, men jag är säkert inte ensam om det här.

Så vad tycker Ni andra? Hur långt ska man gå? Var går gränsen när det gäller att försvara sin hoj?

Dale Cooper skrev:
2226568 Hur långt ska man gå för att försvara sin hoj?

Hamnade i slagsmål med ett gäng utanför en mack när jag knuffade bort en kille som var på min hoj (försökte bland annat gasa med VÄNSTRA handtaget :huvet ) och inte slutade när jag sa till honom.

Visst är det onödigt att bråka, men när en full person, som när som helst kan tappa balansen och välta ens ögonsten, är framme och jävlas måste man ju försvara sin egendom anser jag.

Nu slutade min incident bra, men jag är säkert inte ensam om det här.

Så vad tycker Ni andra? Hur långt ska man gå? Var går gränsen när det gäller att försvara sin hoj?

Låter ju helsjukt, om det är du på avataren så borde du väl med din 0.1 ton tunga kropp inge lite respekt i folk ändå. Vill inte tänka på vad jag på mina 70 kg hade gjort.. antagligen samma sak men att folk inte kan relatera till sina egna prylar och förstå att vi inte vill ha folk som pillar. Vem fan hoppar in i någons fräcka bil och gasar lite?... antagligen inte en jävel..

Mc som man bryr sig om och kvinnor som man bryr sig om, dom är det värt att slåss för :fatta!

Om någon petar på min cykel blir jag förbannad!

Kan tillägga att i mitt fall var det 5 personer i samma gäng och det är lite mycket att hantera på en gång. Var mest nojjig att nån skulle sparka omkull cykeln för mig. Ett par smällar kan man ta, men det är dyrt att laga hojen... :gnissla

Dale Cooper skrev:
2226579 Kan tillägga att i mitt fall var det 5 personer i samma gäng och det är lite mycket att hantera på en gång. Var mest nojjig att nån skulle sparka omkull cykeln för mig. Ett par smällar kan man ta, men det är dyrt att laga hojen... :gnissla

Så vem av grabbarna är du på avataren :)?

min personliga åsikt är att ingen djävel tafssar på min hoj!

Logiskt?be snällt att de slutar.

Grottstadie..........Vad e det värt?2mån i buren?nja inte direkt.

Slutsats be snällt att de slutar funkar inte det be en gång till............sen tja vad e det värt?

Man går så långt som det krävs.
Varför skall man acceptera att en främmande människa skall pilla på det käraste man har?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph